مراسم افتتاحیه سومين جشنواره ملي نوآوري و شکوفايي

آرشیو
تنظیمات نوشتاری

مراسم افتتاحیه سومين جشنواره ملي نوآوري و شکوفايي

رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی از تلاش دولت برای اصلاح روند ثبت اختراعات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر محمود احمدی نژاد در مراسم افتتاح سومین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی و نمایشگاه بزرگ تجاری سازی اختراعات و نوآوری های ایران گفت:ثبت اختراعات باید زیر نظر یک هیئت علمی متشکل از نمایندگان نهادهای علمی کشور صورت گیرد و تحقق این کار از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا ارائه لایحه به مجلس پیگیری خواهد شد.

 

وی افزود: ما هر سال در این جشنواره یک اجتماع عظیم و میعادی از انسان های رو به کمال و خلاق را داریم که خود را وقف سعادت و کمال بشر و دوستی و برادری کرده اند و امیدوارم به زودی این جشنواره به یک میعادگاه معتبر بین المللی و محلی برای ملاقات مبتکران و خلاقات حقیقی تبدیل شود.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش وظیفه دولت را حمایت از بازکردن راه و دادن فرصت های مناسب به عدالت بین همه دانشمندان و مبتکران دانسته و اظهار داشت: خوشبختانه لایحه ای که دولت برای ایجاد صندوق حمایت از شرکت های دانش بنیان به مجلس داده بود با اعتبار خوبی تصویب شده و از نهادهای متولی امور نخبگان و مخترعان می خواهم تا هر چه سریعتر و قبل از پایان سال 89 فعالیت این صندوق را آغاز کرده و اعطای تسهیلات قرض الحسنه این صندوق به افراد و شرکت هایی که در راه سعادت و کمال بشری خدمت می کنند، شروع کند.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه وظیفه دولت حمایت از مخترعان است و دولت این کار را انجام می دهد، افزود: بخشی از کار نیز به عهده شما مبتکران و مخترعان است که از شما درخواست دارم در وهله اول به ابعاد انسانی کار توجه کرده و تلاش های خود را وقف انسانیت کنید.

 

رئیس جمهور ادامه داد: امروز ایران در آستانه یک جهش بزرگ در علم و نوآوری است ولی ما نمی خواهیم راهی را که دیگران رفته اند و به خسارت جبران ناپذیری برای بشریت ختم شد، بپیماییم و راهی را انتخاب کرده ایم که در خدمت رفاه و عدالت باشد نه تفرق، استیلا و خالی کردن جیب دیگران که نتیجه آن تحقیر دیگر انسان ها باشد بلکه می خواهیم هر دستاورد که جمله ای از خداگونه گی مخترع است در خدمت تکریم انسان باشد.

وی حفظ خودباوری را درخواست دیگر خود از دانشمندان کشور عنوان کرد و گفت: با خودباوری می توان همه قله ها را فتح کنیم و اگر امروز شاهد جوشش و انفجار نوآوری در کشور هستیم به دلیل خودباوری است که در ملت ایران به وجود آمده است. انسانی که خود را باور کرد؛ می توان جلوه خدا در زمین باشد.

رئیس جمهور اهتمام به کار خستگی ناپذیر را دیگر خواسته خود از مخترعان و دانشمندان کشور دانست و تصریح کرد: همه آنچه که ما امروز به آن افتخار می کنیم و همه آنچه که آیندگان به آن افتخار خواهند کرد حاصل کار خستگی ناپذیر و فداکاری است.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه اگر تلاش دانشمندان و نوآوری های مبتکران خصوصیات مذکور را داشته باشد، به طور طبیعی منافع اقتصادی به دنبال آن خواهد آمد، از متولیان برگزاری نمایشگاه تجاری سازی اختراعات خواست؛ تدبیری بیاندیشند تا امکان ارائه مناسب اختراعات و معرفی آنها به خریداران این اختراعات در همه ایام سال به شکلی شایسته فراهم باشد.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !