اختتامیه سومین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی

آرشیو
تنظیمات نوشتاری

سومين جشنواره ملي نوآوري و شكوفايي فجر انقلاب اسلامی و نمایشگاه بزرگ تجاری سازی اختراعات و نوآوری های ایران با معرفي برگزیدگان به كار خود پايان داد.

در آیین اختتامیه این جشنواره که  پنجشنبه 21 بهمن در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد  22 طرح و اختراع برگزيده معرفی و تقدیر شدند.

 ازمیان اختراعات شرکت کننده دربخش تجاري‌سازي نمایشگاه، مصطفي کريمي، مخترع دستگاه بارزن مزارع، محمد سالاري، مخترع دستگاه CNC  محور برش فوم، عبدالله عاطفي، مخترع واکس براق کننده و نگهدارنده سيب و گلابي، ساسان احمد‌زاده، مخترع دستگاه برش و لخت کن سيم، نيما تفرشي، مخترع شسوآرهاي صنعتي و تونل U   ، محمد هادي رحيمي‌نژاد و تيمور کاوياني، مخترعين دستگاه کلرزن هيدروليکي آب، حامد ملکي‌زاده، مخترع دستگاه رنگ آميزي و چندکاره نقاشي خط کشي جاده‌اي ، اکبر فراهاني، مخترع دستگاه تمام اتوماتيک حلقه و چهار فنر شاخک، عبدالرحيم دلشاد اينچه‌برون، مخترع دستگاه جابجايي بيمار از تخت و امير مهرانداز، مخترع دستگاه تستر الکتروشوک به عنوان ارائه دهندگان اختراعات تجاري سازي معرفي و تقدير شدند.

در بخش اختراعات تجاري شده وشرکت های دانش بنیان نیز از نماينده شرکت فرآيندپرديس سينا، شرکت پروبيوتيک پارس، شرکت اميدسام، شرکت نانوساختارآسيا، شرکت صدور احرار شرق، شرکت سازه استقامت انديش پارک علم و صنعت آب و برق تجليل شد.

جوايز اختراعات بخش داوري نيز، به مهدي عشقي مراد با اختراع توليد پودر آلومينيوم، مهدي نظري با اختراع طراح و ساخت اکستروژن فوم ميکروسلولي، احسان عسگري با اختراع حذف اشعه خطرناک و سرطان زاي UV   از لامپ هاي کم مصرف، مهدي محمدي با اختراع تله کنترل تاسيسات شبکه هاي برق با استفاده از امواج GSM ، ساناز مسافر با اختراع طراحي و ساخت يک ابزار انعطاف پذير با جراحي حداقل تهاجم، ناصر سميعي با اختراع کباب پز اتوماتيک بدون دود، مهرزاد ايران تاج با اختراع صندلي برقي معلولان با قابليت تنظيم ارتفاع، سيامک پاشايي با طرح دستگاه استخراج کننده رطوبت خاک تنظيم شده و مهدي صفاري با اختراع طراحي و ساخت دستگاه فلوتاسيون ستوني در مقياس پايلوت اختصاص يافت.

 

همچنين در بخش نيازمندي ها از سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج کشاورزي، سازمان آب و فاضلاب، معاونت سينمايي وزارت ارشاد تقدير شد.

همچنين دفتر استاني بنياد ملي نخبگان در يزد نيز به عنوان دفتر استاني برگزيده معرفي و تقدير شد.

مجری این مراسم خانم فریبا عومی یزدی و قاری محترم جناب آقای حسین فردی بودند.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !