تقدیر نامه حامیان مالی و معنوی یادواره ی شهدا به قلم فریبا علومی یزدی

تقدیر و تشکر از دانش آموزان،معلمان،آموزش و پرورش
تنظیمات نوشتاری

logoبه نام انکه هم شاهد است و هم مشهود  و به یاد یگانه ی شهادت آفرین

یا ایتها النفس المطمئنه  -ارجعی الی ربک راضیة مرضیة -فادخلی فی عبادی-وادخلی جنتی  سوره فجر27 - 30

 

الا  ای  که   با   یاد   پروردگار                 رسیدی  به  آرامشی  و  قرار

بیا این زمان سوی یزدان خویش              به  سوی خدا گام بگذار پیش

که  هستی تو خشنود از  کبریا              زتو  نیز  راضی است یکتا  خدا

کنون  در  صف  بندگانم   درآی            به باغ بهشتم تو  می کن سرای

 

سر شهدا را عاشقان و محبان حسین (ع) می دانند آنانکه به همراه کاروان حسینی از مکه به کربلا سفر کرده اند همچون علی اکبر ، فرزند جوان حسین (ع) که در مسیر راه به همه ی جوانان پیام داد :

 

آنگاه که در راه حق باشیم ، ما را از مرگ باکی نیست " .

وحسین (ع) این چنین اعلام کرد : " انی لا اری الموت الا السعاده ولا الحیاه مع الظالمین الا کبریا " /"مرگ را جز سعاد ت نمی بینم وزندگی با ستمکاران را جزخواری نمی دانم " .

 

همان گونه که امروز نیازمندی بشر به اخلاق و معنویت اسلامی روزافزون است قشرجوان هم به حاکمیت روح اخلاق و معنویت اسلامی به شدت نیازمند است و این نیازمندی دائمی و همیشگی است .

 

بسی مایه ی سعادت است که یادواره ی شهدای ................................. با تلاشهای سازنده و ارزنده ی شخصیت های مذهبی و فرهنگی و بزرگ مردانی از تبار عاشقان به منصه ی ظهور رسید تا نوید بخش بشارتی نو باشد.

 

تلاش شما برادر /خواهر گرامی .................................................به عنوان حامیان مالی/معنوی در این همایش/یادواره ی پر بار و ماندگار که با مدد و همت والایتان برای ارائه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه بر همگان مبرهن است ؛ قابل تقدیر و سپاس است.

 

با امید به اینکه فضای معنوی که مد نظر امام و اولیای معزز دین مبین اسلام بوده است به تدریج در همه ی جوامع اسلامی ، حاکم گردد و تحکیم و تقویت یابد./ایران مجری/ فریبا علومی یزدی


 

دعوت نامه یادواره ی شهدا دعوت ار سردار سرافراز به قلم فریبا علومی یزدی

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !