همزمان با برگزاری این جشنواره انجام گرفت
درخشش فراگیران اجرا و گویندگی مرکز آموزش بازارکار در ششمین جشنواره مجریان

 

ششمین جشنواره سالانه مجریان و هنرمندان صحنه ایران در شرایطی با حضور هنرمندان و مجریان صحنه ایران مورخ 26 و 27 فروردین ماه 1394 در تهران برگزار شد که فراگیران اجرا و گویندگی مرکز آموزش های تخصصی بازارکار جهاد دانشگاهی در این جشنواره خوش درخشیدند.

 درخشش فراگیران مرکز آموزش بازارکار در جشنواره اجرا و گویندگی
درخشش فراگیران مرکز آموزش بازارکار در جشنواره اجرا و گویندگی


در این جشنواره که با حضور مجریان و گویندگان سراسر کشور برگزار شد پنج نفر از فراگیران برتر مرکز آموزش بازارکار حائز رتبه شدند که از موفقیت دوره های اجرا و گویندگی در این مرکز آموزشی حکایت دارد.
فراگیران موفق مرکز آموزش بازارکار با اشاره به کاربردی بودن دوره های اجرا و گویندگی بازارکار تاکید کردند؛ دوره های اجرا و گویندگی بازارکار که با حضور اساتید توانمند برگــزار می شود شرایطی را فراهم می کند تا آنها با تکنیک های کلامی، نحوه بیان، مهارت های کلامی و بیانی و سلامت صوت و همچنین اعتماد به نفس درگویندگی و اجرا آشنا شوند.

درخشش فراگیران مرکز آموزش بازارکار در جشنواره اجرا و گویندگی

 

Articles about the Topic درخشش فراگیران اجرا و گویندگی مرکز آموزش بازارکار در ششمین جشنواره مجریان

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !