گلبانگ سرود همنوایی با بهار - یازدهمین دوره جشنواره سرودمجتمع آموزشی علامه طباطبایی

آرشیو
تنظیمات نوشتاری

 دبیر جشن همنوایی با بهار گفت: در صدد ترویج هنر سازنده و برجسته ساختن نقش ارزشی آن از طریق عرضه مفاهیم عالی دینی و ملی هستیم.

به گزارش آنا ؛ طی مراسم با شکوهی در تالار بزرگ وزارت کشور یازدهمین گلبانگ سرود، جشنواره همنوایی با بهار که به موسیقی کودکان و نوجوانان اختصاص دارد با دو تجلیل از استاد موسیقی ایران و دانش آموزان مقام آور در المپیادهای جهانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حمید عسکری مدیر مرکز هنرهای آوایی و نمایشی گفت: گلبانگ سرود مجتمع فرهنگی – آموزشی علامه طباطبایی پس از ده سال حرکت منظم و پویا اینک به یاری خداوند در آغاز دومین دهه حضور در عرصه هنر دانش آموزی کشور است.

 وی افزود: این رویداد هنری در طی سالهای گذشته توانسته است به اهدافی ارزشمند برسد که بر شعار " هنر در خدمت اموزش و اموزش در خدمت زندگی " تکیه داشته است و به دنبال اهدافی نظیر استفاده از ظرفیت های هنر سرودخوانی در مسیر رشد و بالندگی دانش آموزان، ایجاد زمینه بروز خلاقیت های فردی در جهت افزایش روحیه خودباوری دانش آموزان، تقویت روحیه کار جمعی در قالب فعالیت های هدفمند، عرضه آثار تولید شده هنری به صورت مجموعه های صوتی و تصویری، تاثیرگذاری بر روند حرکتی هنر دانش آموزی، کمک به شکل گیری سلیقه زیباشناسی نسبت به موسیقی و ترویج هنر سازنده و برجسته ساختن نقش ارزشی آن از طریق عرضه مفاهیم عالی دینی و ملی هستیم.

یازدهمین گلبانگ سروذ مجتمع علامه طباطبایی

 

یازدهمین گلبانگ سروذ مجتمع علامه طباطبایی

 

گلبانگ سروذ مجتمع علامه طباطبایی

 

 یازدهمین گلبانگ سرود مجتمع علامه طباطبایی

عسكري در انتها با اشاره به تجليل از دانش‌آموزان مدال‌آور جهاني و رتبه‌هاي برتر كنكور سراسري گفت: هر ساله در گلبانگ سرود از دانش‌آموزاني كه در المپياد جهاني موفق به كسب مدال شده‌اند تقدير و تشكر می شود که امسال هم این امر با موفقیت دانش آموزان ما در الپیادهای شیمی، فیزیک، ریاضی و ... انجام شد و امیدواریم هر ساله شاهد افتخار آفرینی دانش آموزان این مرز و بوم باشیم.

 

در ادامه و بعد از اجراهای صحنه ای دانش آموزان از مجتمع های مختلف که سرودهای شعر خداوند، باران بهار، معلم، گل بی خارم، آه دیلبر ( محلی آذری)، روز بهار، ای وطن و ای ایران از پیروز ارجمند تجلیل شد.

ارجمند با حضور بر روی صحنه و تجلیل از برگزار کنندگان گلبانگ سرود از تلاش خود برای ارتقای موسیقی کودکان و نوجوانان گفت.

 

یازدهمین گلبانگ سرود مجتمع علامه طباطبایی

دکتر پیروز ارجمندپیروز ارجمند متولد سال 1349 شهرستان رابر استان کرمان، دکترای اتنوموزیکولوژی (قوم شناسی) از دانشگاه مالایای مالزی است. وی از سال 1375 تا کنون مشغول تدریس در دانشگاهها و مراکز مختلف آموزشی تهران و شهرستانها بوده و فعالیتهای پژوهشی زیادی هم در زمینه موسیقی انجام داده است و چندین آلبوم موسیقی و کتاب در زمینه موسیقی منتشر کرده است. علاوه بر سوابق اجرایی در عرصه های مختلف، عضو شورای واژه گزینی موسیقی فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی است.

وی در زمینه آهنگسازی و ساخت موسیقی متن، ساخت بیش از 150 موسیقی نمایش، سریال و فیلم سینمایی از جمله سفر به چزابه، نجات یافتگان، پسر مریم، خواب سفید، سفر سرخ و ... سریالهایی همچون کاشانه، شب آفتابی، خط قرمز، تب سرد، زیرزمین، دارا و ندار و ... را در کارنامه هنری خود دارد و تا کنون جوایز متعددی را در جشنواره های مختلف داخلی و بین المللی کسب کرده است.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !