نخستین همایش تخصصی صنعت نفت « ارتقاء توان تولید با اتکاء به کار و سرمایه ملی »

آرشیو
تنظیمات نوشتاری

هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی/تهران/نمایشگاه بین المللی

نخستین همایش تخصصی صنعت نفت « ارتقاء توان تولید با اتکاء به کار و سرمایه ملی » در دومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار  شد.

 

هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت گاز و پتروشیمی

هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت گاز و پتروشیمی

به گزارش خبرنگار شانا، مراسم افتتاحیه این همایش با حضور مهندس رستم قاسمی، وزیرنفت، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و کارشناسان صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت در سالن خلیج فارس برگزار شد.

مهندس رستم قاسمی رییس همایش ارتقا توان تولید دکتر محمدرضا مقدم، دبیر همایش ارتقا توان تولید
همایش ارتقا توان تولید با اتکا به کار و سرمایه ملی همایش تخصصی صنعت نفت

دکتر محمدرضا مقدم، دبیر همایش ارتقا توان تولید با اتکا به کار و سرمایه ملی در باره موضوع های مورد بررسی در این همایش گفت: پنل نخست این همایش به بحث صنعت نفت و تجارت بین الملل،  پنل دوم به تجاری سازی و ارتقا توان داخل، پنل سوم به بحث ارتقا ساختارها و روش های جذب منابع مالی و پنل چهارم که مهمترین پنل همایش نیز هست به ارائه عملکرد چهار شرکت اصلی وزارت نفت در حوزه اهداف همایش و جمع بندی اقدامات گذشته و آینده این شرکت ها اختصاص داده شده است.

فریبا علومی یزدی مجری همایش ارتقا توان تولید فریبا علومی همایش تخصصی صنعت نفت
همایش تخصصی صنعت نفت ابوترابی همایش تخصصی صنعت نفت

مقدم همچنین افزود: دو سخنرانی نیز در این همایش انجام می شود که یکی از آن ها مربوط به قانون نفت و اختیاراتی است که این قانون برای وزارت نفت به ارمغان آورده و موضوع دیگر مربوط به منابع انسانی و ضرورت سبک سازی در این بخش از صنعت می شود.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت صنعت نفت که در سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در دو نوبت بازدیدی که در سال گذشته از صنعت نفت داشته‌اند و همچنین سخنرانی‌های ابتدای امسال، تصریح کرد: امروز وظیفه سنگینی بر دوش صنعت نفت گذاشته شده از این رو این همایش می تواند فرصت کوتاهی باشد برای بررسی چالش ها و مطرح کردن خواسته ها و نیازهای صنعت در زمینه تولید ملی.

معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت به دعوت از دانشگاهیان، پیمانکاران و شرکت های تولیدکننده نفتی، نمایندگان اقتصادی سفارتخانه و بسیاری از مدیران ارشد صنعت اشاره و اظهار امیدواری کرد که با حضور این طیف وسیع از مخاطبان بتوان نتایج مطلوب را از این همایش کسب کرد.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !