سپاس نامه از امام جماعت و روحانیون اعزامی در ماه مبارک رمضان

Sample Banner Home Sidebar 2
تنظیمات نوشتاری

الذین آمنو و هاجرو و جاهدو فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجةً عندالله و اولئک هم الفائزون    20توبه

همه   مومنان   به   پروردگار          که کردند هجرت ز شهر و دیار
بجنگیده   در  راه  ربّ  جهان          نهادند  سرمایه از مال  و  جان
به نزد خداوند ، بی چون و چند            بر آنها مقامی  است نیک و بلند
همانا  که  آنان  سبک از غمند            که  خود  رستگاران دو عالمند


مبلغ متعهد و متدین حجت الاسلام و المسلمین .................................


به شواهد تاریخ تمدن بشری ، انسان در ساختن توام با معرفت مادی ومعنوی هنگامی به وظیفه و مسوولیت سنگین و خطیر خویش در قبال خداوند عمل خواهد کرد که عقل و دانش خود را  در مسیر معنوی و الهی با ماموریتِ ساختن انسان تمدن ساز به کار گیرد.

دیده ی بیدار و امید وار مردم مومن ایران به جوانان عزیزی دوخته شده است که با شوق و علاقه مندی تمام  ، گام در تحصیل دانش و تقوی نهاده اند. شتاب در پیشرفت و تعالی علمی ، دینی و مذهبی مستلزم تلاش خستگی ناپذیر روحانیون صدیق و کوشا ، مومن و متدینی چون شما است .

بدین وسیله از حضرت عالی که با بهره مندی از انفاس قدسی قرآن کریم با درایت و بصیرت تمام در ماه صیام ، ماه سلامت نفس و ماه تنزیل الهی در خصوص اقامه ی نماز جماعت  وآموزش  قران مجید  در  شهر/روستای ........................محله ی   .........................................فضا را عطر آگین و سرشار از نور و معنویت نموده اید ; این لوح سپاس ، خالصانه تقدیم می گردد.

امید آنکه به حرمت این ماه پربرکت ، با عون و استعانت از باری تعالی عزم و همت بلند خویش را جزم نموده و نگهبان و امانت دار ستوده ای برای اشاعه ی  دین مبین اسلام باشید .

از خالق علیم حکیم تکامل معنوی و معرفتی را در راه اعتلای تبلیغ و ترویج مسایل دینی و قرآنی مسالت دارد.

 



والله ذو فضل علی المومنین


برای برخورداری از تقدیر نامه ها و دعوت نامه های مربوطه در موتور جستجوی سایت کلمات مورد نظر را وارد نموده و با جستجو  مطالب بیشتری را ببینید.

 

copyright

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !