کنفرانس بين المللي ظرفيت‌هاي بخش تعاون در کيش

آرشیو
تنظیمات نوشتاری

خبرگزاري آريا-  صبح امروز با حضور محمد رضا رحيمي معاون اول رييس جمهور و محمد عباسي وزير تعاون کنفرانس بين المللي ظرفيت‌هاي بخش تعاون در کيش آغاز به کار کرد.
به گزارش آريا،  نخستين کنفرانس ظرفيت‌هاي بخش تعاون در توسعه اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي صبح امروز با حضور معاون اول رييس جمهور، وزير تعاون، وزير جهاد کشاورزي و وزير نيرو در کيش آغاز به کار کرد.


در اين کنفرانس بين المللي فرصت مناسبي به منظور تبادل ايده‌ها و تجارب، بررسي روش‌هاي نوين، بهره گيري از الگوهاي موفق تعاوني، نتايج تحقيقات جديد و افزايش مشارکت در سطح بين المللي فراهم مي‌آيد.
کنفرانس بين المللي ظرفيت‌هاي بخش تعاون توسط وزارت تعاون برگزار مي‌شود و ديگر شرکت کنندگان اين کنفرانس از جمله مدير کل اتحاديه بين المللي تعاون، هيأت‌ها، نمايندگان و صاحب نظراني از کشورهاي زيمباوه، مالزي، اندونزي، هند، آفريقاي جنوبي، اتيوپي، آمريکا، انگليس و زلاندنو موضوعات مورد علاقه بخش تعاون را مورد بحث و بررسي قرار مي‌دهند.
اين کنفرانس فردا در جزيره زيباي کيش به کار خود پايان مي‌دهد.

 

حضور 6 وزیر و 20 سفیر در کنفرانس بین‌المللی تعاون

خبرگزاری ایسنا - ساعت 10:4 - 27/1/1390


نخستین کنفرانس بین‌المللی ظرفیت‌های بخش تعاون با هدف بررسی نقش تعاون در توسعه‌ اجتماعی ـ اقتصادی و فرهنگی امروز در جزیره‌ کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار تعاون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون آموزش پژوهش و کارآفرینی وزارت تعاون در این کنفرانس گفت: برای این کنفرانس از 18 کشور مقاله دریافت کرده‌ایم که مقدمات ارائه‌ مقالات در کنفرانس فراهم شده و بیش از 480 چکیده مقاله و 250 مقاله‌ متن کامل به این کنفرانس ارسال شده است که از این تعداد 230 مقاله‌ ارزشمند به عنوان مقالات علمی انتخاب و برای ارائه در کنفرانس آماده است.

وی گفت: تعداد 54 مقاله از مجموعه‌ مقالات پذیرفته‌شده به صورت شفاهی و 50 مقاله به صورت پوستر و باقی مقالات به صورت درج در مجموعه‌ مقالات منتشر خواهد شد.


معاون وزیر تعاون با اشاره به مشارکت شش وزیر داخلی و خارجی و حدود 20 سفیر از کشور‌های مختلف در اولین کنفرانس بین‌المللی بخش تعاون گفت: در این کنفرانس وزیران کشور‌های اندونزی و زیمباوه و 19 کشور خارجی حضور دارند.


به گزارش ایسنا، اولین کنفرانس بین‌المللی ظرفیت‌های بخش تعاون هم‌اکنون با حضور رحیمی، معاون اول رییس‌جمهور و بسیاری از سفرای کشور‌های خارجی در حال برگزاری است.

 

مجری این کنفرانس خانم فریبا علومی یزدی هستند.

 

»

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !