اخبار اولین گردهمایی مجریان صحنه ایران

خبرنامه
تنظیمات نوشتاری

اولین گردهمایی مجریان صحنه ایران با حضور  مجریان صحنه و گویندگان مجرب از سراسر کشور در رستوران قصر موج تهران برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی، خسروی با تلاوت آیاتی از قران کریم مراسم را آغاز نمود و فریبا علومی یزدی  با ادبیات مخصوص خودشان  ضمن خیر مقدم به همه حاضران جلسه را شروع کردند .

 

بعد از وی بهروز خوش فطرت، گوینده و مجری و بازیگر برنامه رادیویی "جمعه ایرانی" ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مجریان صحنه ایران به اهمیت تشکیل این گردهمایی پرداخت و از اینکه چرا تا کنون اینچنین گردهمایی ها برگزار نشده است اظهار تعجب نمودند .

حسن خسروی در قالب سخنانی، برگزاری این گردهمایی را نقطه عطف پیشرفت و توسعه مجریان صحنه ایران دانست و تصریح کرد: اتاق فکر مجریان صحنه ایران از جامعه مجازی به جامعه حقیقی کشیده شد که باید با هم افزایی و تشکیل کمیته های تخصصی به معرفی قابلیت ها پرداخت و لزوم معرفی قابلیت های مجربان صحنه را به سازمان ها و نهادهای سراسر کشور یاداور شد.وی مثل همیشه با یک لطیفه زیبا به جمع انرژی خاصی داد.

سید شمس الدین موسوی نفر بعدی بود که خود را معرفی کرد و طریقه اشنا شدن خودشان با اتاق فکر مجریان را مطرح نمود.وی ابراز خوشحالی نمود که در جمع مجریان در فضای حقیقی قرار دارد.

فواد جهان مهر مجری اهل آذربایجان با ادبیات زیبایی خودش را معرفی نمود و ابراز امیدواری کرد این گردهمایی تداوم داشته باشد.

حسین وکیلی مجری همیشه خندان و شیرین زبان یزد ، اجازه صحبت کردن نیافت تا وقتی که قول داد در گردهمایی بعدی به مناسبت ازدواجش شیرینی یزدی بیاورد. وی خیلی کوتاه با بیان شیرین خود مجلس را در دست گرفت و از همه ی همکاران برای حضورشان در اولین گردهمایی مجریان صحنه ایران تشکر کرد .وی خواستار تخصصی شدن گردهمایی ها شد و از دست اندرکاران گردهمایی تشکر نمود.

ارمیا برزین نیز در ادامه این گردهمایی در حالی که به شدت احساسی شده بود ضمن معرفی خود با ادبیات زیبا و شعر های کوتاه خودش، بر ضرورت تشکیل کارگروه هایی تخصصی تاکید و خاطرنشان کرد: برای جهت دهی به بحث ها و اهداف اتاق فکر مجریان صحنه ایران، باید کارگروه های تخصصی با حضور مجریان و گویندگان تشکیل و مباحث و باید و نبایدهای اجرای صحنه به صورت علمی و تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.


همچنین سید محمود خلخالی، تصریح کرد: پیش از تشکیل اتاق فکر مجریان صحنه ایران، مجمع  مجریان مجرب در شبکه اجتماعی متخصصان ایران راه اندازی شد که پس از آن اتاق فکر مجریان صحنه ایران در این شبکه شکل گرفت.
وی با اشاره به استقبال روزافزون مجریان برای پیوستن به اتاق فکر مجریان ایران افزود: در حال حاضر بیش از 20 نفر در صف پیوستن به اتاق فکر مجریان ایران هستند و پیش بینی کردند تا پایان سال تعداد مجریان اتاق فکر از صد نفر بیشتر شود.
دبیر افتخاری اولین گردهمایی مجریان صحنه ایران، با تاکید بر هدف راه اندازی اتاق فکر مجریان صحنه ایران اظهار داشت: هدف از ایجاد  اتاق فکر مجریان این است که مسائل و فنون مجریگری به طور تخصصی  در قالب علمی و عملی دنبال شود.
خلخالی، در بیان اهداف این گروه ادامه  داد: تلاش می کنیم اجرای صحنه به صورت تخصصی و کاربردی در دانشگاه علمی کاربردی تدریس شود.

مصطفی ذوالنوری مجری استان البرز با اجرای مذهبی و شعری از امام زمان حال و هوای مجلس را روحانی کرد.اجرای ذوالنوری دارای حاشیه هایی هم بود که برای مجریان و در جمع مجریان جالب بود.

سمیرا سادات رسولی ضمن معرفی خود با ادبیات زیبا اولین نفری بود که اعلام نمود باید در ضیافت شام دیگری حاضر شود و از اینکه اولین گردهمایی مجریان شکل گرفته بود اظهار خوشحالی نمود.

فاطمه سادات میرصفی مجری صحنه و مجری شبکه سه سیما ضمن معرفی خود یک لطیفه زیبا هم تعریف کرد. وی اظهار داشت گردهمایی مجریان اتفاق شیرینی است که باید در تداوم آن همت نمود و اعلام آمادگی نمود تا در گردهمایی های بعدی تلاش بیشتری را داشته باشد.

پریسا حنیفه با قرائت شعر زیبایی در ابتدای سخن خود دیگران را مجذوب نمود. بهروز خوش فطرت با قطع سخنان وی به شوخی  گفت " برای همین است که کسی دیگر به ما زنگ نمی زند !! چون مجریان جوان جایی برای ما نمی گذارند".پریسا حنیفه در ادامه بیان نمود "از این که جوان ترین مجری صحنه حاضر در گردهمایی مجریان هستم خوشحالم و احساس خوبی دارم". وی ابراز امیدواری کرد با تداوم این گردهمایی ها علاوه بر انگیزه لازم برای پیشرفت از تجربه پیشکسوتان هم استفاده شایان را ببرد.

ابراهیم ماهیان که از اولین حاضران در گردهمایی بود خیلی بی ریا خود را معرفی نمود. وی خیلی صمیمی کلمات خود را مهندسی  نمود و با جملات ظنز که به فرموده خودش هنر بادرودی هاست یادی هم از کاشان و قم نمود.برقراری ارتباط صمیمی با دیگر مجریان از خصوصیات بارز وی بود.

طیبه رضایی راد ضمن معرفی خود به زبان شیوا خوهان برگزاری این گردهمایی ها در فواصل نزدیک تر بود.وی در ادامه گفت تشکیل یک انجمن صنفی تنها راه سر و سامان دادن به مشکلات صنفی مجریان است .وی ابراز امیدواری کرد این گردهمایی ها منشا خیر و برکت برای همه همگنان باشد.

لیلا مومن پور آخرین مجری بود که قبل از ضیافت شام و بحث های تخصصی به ایراد سخنرانی پرداخت. وی با برشمردن تجربیات خود در تشکیل گروه  مشترک المنافع به نکات خوبی اشاره نمود و راهکار های عملی را پیشنهاد داد.وی اظهار داشت لازم است تا ارزیابی دقیقی از مجریان صحنه صورت گیرد و هر کس در حد توان ، بتواند نقشی را در گردهمایی های بعدی بردارد همچنین با اشاره به تشکیل کارگروه های تخصصی خواستار ساماندهی به مسائل مطرح شده شد و از تلاش های خانم علومی هم تشکر ویژه نمودند.

در پایان فریبا علومی یزدی ضمن تشکر از حاضران ، خواستار حضور همه مجریان در گردهمایی مجریان صحنه ایران شد و ابراز داشت: گروه های هدف باید ضمن شناسایی به جمع گردهمایی مجریان صحنه دعوت شوند تا ارتباط تنگاتنگی برقرار شود، چرا که با حضور همه ی مجریان ، پشتوانه گردهمایی در پیشبرد اهداف صنفی بیشتر خواهد شد. در ادمه همکاران را به ضیافت شام دعوت نمودند .

 

برای اطلاعات بیشتر از حاشیه های گردهمایی ،

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !