تقدیر نامه پژوهشگران / عمومی

تقدیر و تشکر از دانش آموزان،معلمان،آموزش و پرورش
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

logoان ربک هو الخلاق العلیم        حجر 86

پژوهشگر برجسته / بالنده / ممتاز....................................

 

پژوهش فرآیند تولید علم است و تولید فناوری به کارگیری یافته های پژوهشی است. تاثیرگذاری پژوهش و فناوری در تمدن کنونی دنیا و در آینده ی آن بسیار روشن و بدیهی است. هر چه در تاریخ بشری به زمان های اخیر نزدیک می شویم، این تاثیرگذاری بیشتر می شود.


از اینکه با روند فعالانه، هوشیارانه و هوشمندانه با نواندیشی و نوآوری در اندیشه به دانش، پژوهش، تولید علم و فهم عمیق و وثیق ارزش فوق العاده داده و با پژوهش و ترویج روحیه ی علمی با ایجاد محیطی شفاف، پویا و معنوی برای فعالیتی هماهنگ و یک دست جهت تحقیق و مطالعه ی همه جانبه و استفاده از خرد جمعی کارشناسان و صاحب نظران حوزه های مختلف نقش موثری را در تحقق ماموریت های پژوهش بر عهده  داشته اید، سپاسگزاری می شود و این لوح تقدیر، تقدیم محضر پژوهشگرانه و محققانه ی شما می گردد.

 

 


امید است، با تدبر، تتبع، تعمق و تفحص و با قابلیت های بالقوه و توانمندی های منابع انسانی، افق روشنی در تحقق چشم انداز آینده ی ایران پدیدار نمایید.هم چنان پذیرای اندیشه های ناب و خلاقانه ی شما هستیم.

همتی کن این جهان را باز ساز                               با نگاهی نو جهانی نو بساز

 

 


 

مطالب مرتبط:

تقدیر نامه پژوهشگر برتر/ مدیر پژوهشی برتر/سازمان پژوهشی برتر کشور

آشنایی با روز پژوهش

تقدیر نامه پژوهشگران / عمومی

copyright

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !