تبریک و تقدیرنامه روز روابط عمومی نمونه دوم

تقدیر وتشکر روزهای ملی، روزهای جهانی
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

يا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْناكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَ أُنْثى‏ وَ جَعَلْناكُمْ شُعُوباً وَ قَبائِلَ لِتَعارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَليمٌ خَبيرٌ

جناب آقای/ سرکار خانم ........................
مدیر کل بزرگوار روابط عمومی ................./
همکار ارجمند شاغل ............................

به مناسبت فرارسیدن روز سترگ  روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز پرآوازه را گرامی داشته  و به جناب عالی تبریک صمیمانه عرض می نماید.

 


از اینکه با عنایت به آیه ی شریفه ی " و لقد کرمنا بنی آدم " ما بنی آدم را نسبت به سایر موجودات کرامت و فضیلت بخشیدیم و عزت و عظمت دادیم ؛ با به کارگیری هنر و مهارت و دانش و با هدف توسعه انسانی فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش بین مردم و سازمان که پایه ی حرکت اجتماع است فراهم می نمایید و خالصانه در اعتلا و ارتقای فرهنگ مدنی تلاش می ورزید؛ تقدیر و تشکر نموده و  این لوح سپاس  تقدیم حضور پرمهرتان می گردد.

امید است، همواره پشتیبان و پشتوانه ای در جهت پیشبرد اهداف سازمان باشید و کماکان با ارتباط موثر در سامان دادن امور روابط عمومی این / سازمان / اداره/ شرکت / نقش آفرین و اثر آفرین باشد.

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازینن دارد                         سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !