تقدیر نامه هفته ی حمل و نقل

تقدیر وتشکر روزهای ملی، روزهای جهانی
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

الذی جعل لکم الارض مهدا و سلک لکم فیها سبلا 53 طه

زمین را بگسترد و دادش قرار      محل    رفاه    شما   کردگار
بسی راه ها  در  زمین  آفرید     که بَهر گذار و سفر شد پدید

هفته ی حمل و نقل بر تمامی همکاران همایون باد

همکار تلاشگر و سختکوش جناب آقای / سرکار خانم ................................


در جهان امروز بخش حمل و نقل از جمله بخش های زیر بنایی اقتصاد هر جامعه است که علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن فرآیند توسعه ی اقتصادی ، خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می شود.
حمل و نقل با ایفای رابط میان بازار تولید و بازار مصرف به مثابه پایه های پلی است که بخش های مختلف جوامع با عبور از آن به سمت توسعه ی پایدار حرکت می کنند . صنعت حمل و نقل صنعتی بالقوه توانمند است که در مناسبات اجتماعی و اقتصادی جهان امروز نقش و جایگاه ویژه ای دارد.

برخورداری از شبکه ی حمل ونقل کارآمد یکی از عوامل زمینه ساز توفیق تمدن ها در عرصه ی تولید و بازرگانی داخلی و خارجی بوده و تمدن باستانی و پر افتخار ایران نیز بخشی از موقعیت و اقتدار تاریخی خود را مدیون موقعیت جغرافیایی خاص و نظام توانمند و انعطاف پذیر حمل و نقل بوده است.

 

 


ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته ی حمل و نقل ، از تلاشهای ارزنده و خدمات صادقانه ی جناب عالی تشکر نموده و این لوح تقدیر تقدیم شما می گردد.

امیداست در راستای شعار همدلی، همفکری و همراهی و همیاری در سال جهاد اقتصادی همواره با کوشش بیشتر در راه دست یابی کشور به شبکه ی حمل و نقل پویاتر و ایمن تر کوشا باشید.


 


روز حمل و نقل روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل کشور را گرامی می داریم.  آشنایی با روز حمل و نقل


 

 

در همین مورد :

تقدیر از رانندگان تاکسی درون شهری در روز پدر

تقدیر از رانندگان حمل و نقل جاده ای کالا

تقدیر و تشکر از رانندگان آژانس مسافرتی

 

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !