گزیده نظرات مخاطبان و عوامل اجرایی

مطالب اصلی
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

گزیده نظرات مخاطبان و عوامل اجرایی:

با سلام خدمت خانم علومی عزیزقبل از هر چیز به شما بابت کار زیبایی که در جشنواره ارائه کردید تبریک میگویم . واقعاً با توجه به شرایط و جوّ موجود در جشنواره نحوه اجرای شما واقعاً فوق العاده بود.  نکاتی هست که در مقاله تان به آن اشاره نکردید و من خیلی به آن علاقه مند هستم، که آن قدرت خو گرفتن شما با جوّ موجود میباشد که واقعاً خدمت تان عرض میکنم باعث شد تا به راحتی برنامه ها را تغییر دهیم و همین روحیه شما باعث شد که به راحتی بتوانیم برنامه را جمع نماییم.  ما به عنوان تیم علمی جشنواره از هفته ها قبل برای انجام سخنرانی ها و افتتاح سامانه و ارائه جوایز برنامه ریزی نموده بودیم و طبق برنامه برای 4 ساعت و نیم تدارک دیده بودیم.  اولین دغدغه  ما در ابتدای اجرا ، نحوه هماهنگی با شما بود و اینکه نگران این بودم که آیا شما با شرایط جدید می توانید خود را وفق  دهید یا خیر . که خوشبختانه و با افتخار عرض میکنم که نحوه برخورد شما در لحظه اول نه تنها باعث رفع نگرانی بلکه موجب شد که بتوان خلاقیت هایی را برای اجرای بهتر نیز به کار برد. من و دوستانی که در پشت پرده اجرا و در اتاق فرمان بودیم به سرعت با تغییر اسلاید های سخنران ها ، تغییر نحوه برگزاری ارائه جوایز ، هماهنگی با سخنرانها  ، جابجایی / حذف و  اضافه سخنران ها، هر دقیقه برنامه را تغییر میدادیم و چیزی که باعث لذت من از این همکاری شد همراه بودن شما با تغییرات لحظه ای برنامه و عدم شکایت شما در آن لحظات بود که واقعاً باعث شد با روحیه ای دوچندان به ادامه فعالیت بپردازیم و به هر صورت برنامه آن روز با همه مشکلات ناخواسته ، به بهترین وجه به پایان رسید.
مدیریت ریسک در چنین شرایط بحرانی یا نیاز مند برنامه ریزی و پیش بینی ریسک های احتمالی می باشد و یا نیاز به تیمی دارد که با هر شرایطی بتواند خود را به سرعت وفق دهد. و فکر میکنم در کشورمان نوع دوم بیشتر مورد نیاز باشد (با توجه به وضعیت متغیر کشور که نمی توان هرگونه ریسکی را مشخص و کنترل نمود ) . در آن روز بنظر من بیشتر کار تیمی و هماهنگی فوق العاده ای که بین اعضای تیم و شما بود باعث گردید نه تنها برنامه به موقع تمام گردد بلکه همه ی مخاطبان با رضایت کامل  تالار را ترک نمایند  .
باز به عنوان عضو کوچکی از تیم از شما تشکر مینمایم و آرزوی توفیق روز افزون برای شما دارم. با سپاس کیوان منتظری

 

مدیر عامل شرکت کاندید لوح:

سرکار خانم من قصد داشتم تالار میلاد را ترک کنم و از جا برخاسته بودم . به محض ورود شما و بیان  زیبای شما  که با ادب و متانت همراه بود باعث شد من از تصمیم خود برگردم و خوشحالم که در این جشنواره حضور داشتم و از بیانات شما و کلام موجز شما استفاده نمودم.

بنده سالهاست که در مراسم ها شرکت می کنم و اولین بار است که یک مجری خانم با این صلابت و با این عطوفت را یکجا جمع می بینم.

 

محمد وفا گفت :

سالیان سال است که من این شعر مولوی را می خوانم و می شنوم. ولی این بار از زبان شما شنیدم  و  زیبایی و محتوای این شعر برای من دو چندان شد. بسیار تشکر از اجرای زیبای شما.

 

آقای شکرخدایی فرمودند:

خانم علومی بنده به مدیریت زمان شما وقوف داشتم ولی در این جشنواره مدیریت بحران را همراه با مدیریت زمان از شما دیدیم.واقعاً عالی بود.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !