چند نکته جهت سفارش به عکاسان همایش

آیین تشریفات کنفرانس های ملی و بین المللی
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

تابحال شده مراسم یا همایش ویانمایشگاهی داشته باشیدکه به پایان رسیده وبعد فهمیدید که عکسهایی که گرفته اید کارخبرتان را لنگ کرده راه حل چیست ؟ چه کاری باید کرد که دیگر تکرارنشود؟

 

  • در برنامه ها، جلسات و همایش ها، از مسئولین سازمان و شخصیت هایی که دیر یا زود از آنها خبری تهیه و منتشر می کنیم، عکس های بسته گرفته شود تا در وقت نیاز در گوگل به دنبال عکس آنها نباشیم.
  • هنگام گرفتن عکس دقت شود که کادر درستی را برای عکس انتخاب کنیم تا برای استفاده از عکس ها در وب سایت و موارد چاپی، کمتر دست به دامن فتوشاپ شویم. (مثل کراپ کردن پارچ و لیوان و ظرف های میوه روی میز یا قاب عکسی که در بالای عکس به صورت نصفه افتاده است.)
  • حضور عکاس در یک برنامه برای گرفتن عکس است نه صرفا حضور نمایشی، از سوژه ها و افراد حاضر در برنامه ها، با زوایای مختلف عکاسی شود که در انتخاب عکس ها محدودیت نداشته باشیم.
  • به مات و واضح بودن (فلو و فوکوس) عکس ها دقت زیادی شود، بعد از گرفتن هر عکس، دوربین دیجیتال امکان نمایش و بزرگنمایی عکس ها را می دهد، مات و واضح بودن هر عکس را کنترل کند.
  • عکاس نباید خجالتی باشد، قرار گرفتن در نقاطی که عکس بهتری از سوژه به دست می آید برای عکاس خجالت آور نیست.
  • در کادر تصویربردار برنامه وارد نشود و یا همین طور تصویر بردار هم در کادر عکاس داخل نشود. این به هماهنگی قبلی و همیشگی عکاس و تصویربردار نیازدارد.
  • بعد از گرفتن عکس ها، گالری تصاویر سایت و همین طور بانک عکس روابط عمومی را به روز کند، از بین عکس های جدید، عکس های مدیران را در گالری تصاویر سایت و درایو اشتراکی روابط عمومی، به روز کند و به تعداد آنها اضافه کند.
  • برای دوربین حتما باطری یدک شارژ شده و کارت حافظه خالی یدک همراه داشته باشد تا در صورت خالی شدن شارژ یا پر شدن حافظه سرگردان نشود.
  • حاشیه های برنامه می تواند عکس هایی داشته باشد که از عکس های رسمی بهتر باشد، برنامه را فقط برنامه رسمی تصور نکند و از حواشی و نشست و برخاست افراد هم عکاسی شود.
  • قبل از شروع به عکاسی، سایز پیش فرض دوربین را کنترل کند، عکس های با حجم بسیار بالا و همین طور پایین ترین حجم دوربین مناسب نیستند. حجم متوسط برای همه موارد قابل استفاده عکس، پاسخگو است.

 

یک توصیه از ایران مجری : دعوت از عکاسان زیاد همیشه دردسر ساز است. سعی کنید عکاسان را هدفمند و نظام مند انتخاب نمایید.

برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی ها

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !