تقدیر نامه فروشنده

Sample Banner Home Sidebar 2
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

و ان الله لهو خیر الرازقین      حج 58

همکار مشتری مدار، بازاریاب حرفه ای / ماهر / موفق سرکار خانم/ جناب آقای ......................................

فروش اثر بخش با عملکرد مطلوب برای موفقیت هر نوع کسب و کار بسیار حایز اهمیت است. امروزه، فعالیت های فروش در فعالیت های بازار یابی به ابزار کارآمدی تبدیل شده اند.
فروش به عنوان بخشی از فعالیت های پیشبردی به ارتقای سازمان ها/ شرکت ها/ بنگاه ها کمک می کند و در عین حال مکمل سایر فعالیت های پیشبردی ( تبلیغات، روابط عمومی، بازار یابی مستقیم، کسب شهرت و محبوبیت است) و سبب افزایش اثر بخشی آن ها می شود.

 


مدیریت فروش و فروش موفق مستلزم مهارت در شناخت انواع تیپ های شخصیتی و راه های کنار آمدن با آن ها، مهارت در ارایه ی توضیحات، آشنایی با تکنیک های فروش، کسب آگاهی در مورد رقبا و محصولات آن ها، مهارت در انجام مذاکرات تلفنی و حضوری، صداقت با مشتریان و ................. است.


بدین وسیله، موفقیت شما را در کسب رتبه ی .......................به عنوان فروشنده ی آگاه و مطلع در مورد خصوصیات و ویژگی های محصول و نیز داشتن مهارت های ارتباطی، صبر و حوصله برای به انجام و به اتمام رساندن یک فروش موفق با انگیزه و درک بالا؛ تبریک عرض نموده و این لوح تقدیر به رسم یادبود و قدردانی از تلاش های وافر شما تقدیمتان می گردد.
امید آن داریم با همت والا و با آشنایی بیشتر با اصول و فنون فروش و علم بازاریابی به طور منظم و سیستماتیک و با استفاده از دانش ، اطلاعات ، ابزارها و راه کارهای نوین فروش، با اتحاد رویکرد فکری صحیح، مدیریت و سازماندهی فروش، درک نیازهای مشتریان و توسعه ی مهارت های ضروری مانند معرفی محصول و مذاکره با مشتری؛ همچون گذشته، فرآیند فروش را رونق بیشتری بخشید.

با علم اگر عمل برابر گردد                              کام دو جهان نیز میسر گردد

 

متن بالا را به دلخواه ، کوتاه نمایید.

 

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !