پیام دبیر همایش ملی و بین المللی مدیریت بحران در خطوط لوله و تاسیسات 90

پیام ها ، بیانیه ها و قطع نامه های همایش ها
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

پیام دبیر همایش

در شرایط کنونی کشور بحث مدیریت بحران از جمله مباحث پراهمیتی است که بصورت جدی از سوی سازمان­های گوناگون به آن پرداخته می شود. در این میان بحران های حوزه خطوط لوله و تاسیسات شایسته توجه و نگاهی ویژه است اما باید این واقعیت را پذیرفت که تا پیش از این آنطور که بایسته است به صورت تخصصی به آن توجه نشده است. اولین همایش ملی و بین المللی مدیریت بحران در خطوط لوله و تاسیسات نگاهی ویژه و تخصصی هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ مدیریتی به این مقوله دارد.

در این همایش که عنوان ملی را از نهاد ریاست جمهوری دریافت نموده است، مدیران، کارشناسان و افراد متخصص از بخشهای نفت، گاز، پتروشیمی، نیرو، آب و فاضلاب، بیمه­­­­­ ­ها و شرکتهای تخصصی و سازمانهای متولی و مرتبط با مدیریت بحران و سایر کارشناسان داخلی و خارجی حضور دارند. در این همایش علاوه بر سخنرانی های کلیدی، بخش های دیگری از جمله نمایشگاه تخصصی برای معرفی توانمندیها و امکانات شرکتها و بخشهای مختلف برای مقابله با بحرانهای این بخش، ارایه مقالات در حیطه محورهای همایش و تقدیر از برگزیدگان برنامه ریزی شده است. در اولین همایش ملی و بین المللی مدیریت بحران در خطوط لوله و تاسیسات که اولین و بزرگترین گردهمایی مدیران و مسوولین خطوط لوله و تاسیسات کشور است، اهدافی نظیر هم­اندیشی و تبادل تجربیات مدیران و کاشناسان، آموزش و آگاهی بخشی به برنامه­ ریزان، تعامل نزدیک افراد، شرکتها و سازمانهای ذیربط و آشنایی مدیران و دست اندر کاران با مسایل، پروژه ها، امکانات فنی، فناوریها و راهکارهای موجود در حوزه مدیریت بحران در خطوط لوله و تاسیسات را در نظر دارد.

 

 

امیدوارم این همایش و نمایشگاه سرآغازی باشد که پایان آن، رفع بخش قابل توجهی از مشکلات کشور در این زمینه تخصصی که اهمیت سیاسی و اقتصادی آن بر هیچ کس پوشیده نیست، باشد.

 

به امید دیدار شما در روزهای پایانی آبان ماه 1390.

باسپاس

فریبرز قاسمی

دبیر اجرایی و رییس شورای سیاست گذاری

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !