پیام /همایش "برند برتر و کیفیت برتر" / سازمان غذا و دارو

پیام ها ، بیانیه ها و قطع نامه های همایش ها
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

توسعه و ارتقاء کیفیت مواد خوراکی و آشامیدنی، بر پایه سلامت محوری از اساسی ترین راهبردهای سازمان غذا و دارو می باشد. هرچند سیاستهای این سازمان با محوریت توسعه و ارتقاء تولید کنندگان داخلی است اما محصولات وارداتی نیز بایستی دارای ویژگی های لازم و درشان مردم عزیز کشورمان باشند.وظیفه سازمان غذا و دارو، مراقبت از غذا و دارو برای تامین سلامت مردم است درحال حاضربالغ برصد هزارمجوزوپروانه برای محصولات غذایی وآشامیدنی وآرایشی وبهداشتی صادرشده وهمه آنها جزو کالاهای مصرفی مردم بوده و نظارت و کنترل این محصولات نیاز به ساختار، امکانات و اختیارات خاصی دارد که تنها در حوزه فعالیت های سازمان غذا و دارو تعریف می شود.

 

 

با توجه به وظیفه ذاتی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر مجموعه آن سازمان غذا و دارو، و اهمیت روز جهانی غذا همکاران ما برنامه هایی را در آن روز تدارک دیده اند که همایش برند برتر، کیفیت برتر یکی از آن برنامه ها  است.در این همایش با حضور مقامات مدعو ، از آرم سازمان رونمایی می شود.از همه کسانی  که در انجام رسالت سنگین و وظایف قانونی سازمان غذا و دارو همکاران ما را یاری می نمایند از صمیم قلب تشکر و قدر دانی نموده و آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران عرصه غذا و دارو دارم.


دکتر احمد شیبانی
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو


بدون شک تاثیر سلامت و ایمنی مواد غذایی در سلامت و تندرستی انسان قابل انکار نیست.امروزه کمتر خبر از بیماری های واگیردار است و مشکلات و بیماری های مردم عموماً از نوع غیر واگیر می باشد و اگر دقیق تر به موضوع نگاه کنیم منشاء آنها الگوی نادرست زندگی و تغذیه و مصرف مواد غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی نامناسب خواهد بود. در این راستا نقش سازمان غذا و دارو در خصوص کنترل و نظارت بر نحوه تولید، عرضه و واردات مواد غذایی ، آشامیدنی ، آرایشی و بهداشتی پر رنگ تر می شود تا با مصرف محصولات سالم تر و ایمن تر بروز بیماری ها به حداقل ممکن برسد. ارزیابی ها نشان می دهد که هزینه  زیادی را کشورها در حوزه درمان بیماری های ناشی از مصرف مواد غذایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم متحمل می شوند که این مسئله بسیار نگران کننده است.
اینجانب تشکیل سازمان غذا و دارو را به فال نیک گرفته و امیدوارم گام های موثری در ارتقاء ایمنی و سلامت مردم ایران اسلامی برداشته شود.در این راستا در همایش "برند برتر و کیفیت برتر" از آرم سازمان رونمایی شده و به تعدادی از محصولات منتخب که مراحل قانونی را طی نموده اند نشان ایمنی و سلامت توسط مقام محترم وزارت اعطاء شده و از واحدهای نمونه تقدیر می گردد. امیدواریم در این مراسم با شرکت کنندگان از نزدیک تعامل داشته باشیم و در خصوص راهکارهای ارتقاء ایمنی و سلامت و کیفیت محصولات در حوزه نظارت سازمان غذا و دارو به بحث و تبادل نظر بپردازیم.


دکتر بهروز جنت
معاون غذا سازمان غذا و دارو


 نظر به اطلاع رسانی و معرفی سازمان غذا و دارو به عموم مردم و شناساندن هر چه بیشتر جایگاه اثر بخشی سازمان غذا و دارو در حوزه صنایع غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و با توجه به اهمیت روز جهانی غذا ( 16 اکتبر 2011) مصادف با 24 مهر ماه 1390 ، تلاش کردیم در هفته ای که روز جهانی غذا در آن واقع شده است ، با برگزاری برنامه هایی متنوع به معرفی هر چه بیشتر سازمان غذا و دارو و اهداف و برنامه‌های آن بپردازیم.
یکی از بسترهای مناسب جهت حضور واحدهای تولیدی و تعامل با آنها همایش «برند برتر ، کیفیت برتر» می باشد که با سیاست ایمنی و سلامت مصرف کننده برگزار خواهد شد.
سازمان غذا و دارو ضمن حمایت معنوی از همایش، در نظر دارد در این مراسم ، اقدام به اعطاء نشان ایمنی و سلامت و رونمایی از لوگوی سازمان ، توسط مقام محترم وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نماید.
اداره کل روابط عمومی سازمان غذا و دارو از همه تولیدکنندگان و واردکنندگان و انجمن های مربوطه دعوت می نماید ضمن حضور در برنامه های روز جهانی غذا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری نمایند.


دکتر سعدا... پرویزی
مدیر کل دفتر رئیس سازمان و روابط عمومی


 منبع : http://irtopbrands.com/default/

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !