متن اجرای امیر قاسمی جشن روز پدر با حضور فرزندان شهیدان

پردیس سخن فریبا علومی یزدی
ابزارها
تنظیمات نوشتاری
بسم الله الرحمن الرحیم 
متن اجرای امیر قاسمی 
موضوع اجرا : جشن روز پدر با حضور فرزندان شهیدان (جشن برای پدرهای آسمانی )

 

بنام خداوند جان آفرین ، حکیم سخن در زبان آفرین ،  
بنام خداوند خورشید و ماه ، خداوند مردان بی ادعا ،
با عرض سلام خدمت تک تک شما خوبان  ، عزیزانی که در جشن بزرگ پدران آسمانی حضور دارید میلاد با سعادت پدر بزرگ عالم حضرت علی ع رو خدمت شما تبریک و شاد باش عرض میکنم  .دوستان بنده امیر قاسمی هستم مجری صحنه و خدای بزرگ رو شاکر ام که این افتخار نصیبم  شد تا در این روز بزرگ و در این جشن با شکوه برای شما برنامه اجرا کنم. روز پدر رو به همه پدرای حاضر در سالن تبریک عرض میکنم . یه تبریک ویژه به همه ی پدر های آسمانی دارم . پدر های مهربونی که جونش رو برای دفاع از وطن به دست گرفتن تلاش کردن تا ما با آسایش زندگی کنیم . وقتی کلمه ی معنوی و زیبای پدر در میان باشه دل ادم آهنگ شادی و سرور سر میده ، الان همه ی ما بچه هایی که نعمت داشتن بابا رو درک نمیکنیم خیلی دلمون تنگ شده  دوست داریم الان بابا اینجا بود بغلش میکردیم و بهش تبریک میگفتیم ، اینجاست که دل تنگی به سراغمون میاد بغض گلمون رو میگیره . سلام به همه ی پدر های آسمانی ،سلام باباهایی که دل دریایی داشتید و رفتید به اقیانوس پاکی ها .پدر های آسمانی روزتون مبارک .
 
به من گفتن امروز در سالن فرزندان شهیدان هشت سال دفاع مقدس حضور دارن و امروز برای  بزرگ داشت مقام پدر به این جشن دعوت شدن . قبل از آغاز برنامه باید به یک نکته اشاره کنم که پدر تو پدرم من هم هست پدر تو وقتی رفت جنگ تنها به فکر دفاع از خانواده خودش به این میدان نرفت برای دفاع از کشور و همه بچه های این کشور رفت و حق بزرگی بر گردن ما داره و من به جرات میگم پدر تو پدر من هم هست . پس اولین هدیه  برای اینکه  روح همه ی پدر های آسمانی که شهید شدن شاد بشه  یک صلوات محمدی است که همه با هم ذکر میکنیم  . عزیزان امروز برنامه های مختلفی داریم که قرار خیلی بهمون خوش بگذره دلم میخواد قبل از اینکه اولین قسمت برنامه آغاز بشه یه دست قشنگ به افتخار پدر هامون بزنیم البته با صدای موزیک .
 
امیر قاسمی مجری سرعین و استان اردبیل
ویدیو اجرای امیر قاسمی

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !