آیتم های مراسم جشن فارغ التحصیلی

وبلاگ
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

 آیتم های مراسم جشن فارغ التحصیلی

 بسیاری از دانشجویان و دانش اموختگان  در پایان تحصیلات خود جشنی را به مناسبت  فارغ التحصیلی بر پا می کنند. چنانچه شما نیز در حال جمع آوری اطلاعات مخصوص به این رویداد مهم هستید می توانید از این مقاله استفاده شایان ببرید.

برای تدارک یک رویداد مناسب و جشن در خور شان شما و خانواده هایتان لازم است تا با تدارک چک لیست های مرتبط ، نسبت به انتخاب همکارانتان اقدام نمایید. همچنین با افتخار به اطلاع می رساند باشگاه مجریان و هنرمندان صحنه ایران با تجربه صدها جشن دانش اموختگی می تواند در کنار شما باشد و یا اینکه شما می توانید با استفاده از اطلاعات در این مقاله بخش از کارهای هنری را به ما واگذار نمایید.

در ادامه یک لیست از هنرمندان و فعالیت هایی که معمولا در جشن فارغ التحصیلی استفاده می شود ، پیش روی شما قرار داده شده است. با مطالعه آن و تصمیم گیری در شورای سیاستگذاری مراسم ، می توانید با فراغ بال بیشتر و چشم انداز مناسب جشن باشکوهی را تدارک ببینید.

بسته هنرمندان و اقلام مورد نیاز برای جشن فارغ التحصیلی :

  1. قاری قران - پیشنهاد استفاده از کلیپ قران برای رویداد های رسمی جالب نیست. با وجود این چنانچه از بعد تامین هزینه ها در معذوریت قرار دارید می توانید از همین جا کلیپ تصویری قران را دانلود و استفاده نمایید. دانلود کلیپ زیبای قران (نمونه دوم ) به زبان فارسی و انگلیسی
  2. مجری صحنه  : مجری صحنه از عوامل مهم در برگزاری هر رویدادی است. شاید یکی از فارغ التحصیلان بخواهد در این رویداد به ایفای نقش بپردازد. برای این مهم نکات ارزشمندی در این سایت وجود دارد که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن ، اصول ابتدایی و وظایف یک مجری صحنه را یادآوری نماید. با وجود این پیشنهاد می گردد از یک مجری صحنه حرفه ای در بزرگترین و ماندگارترین رویداد زندگی خود بهره ببرید.
  3. گروه موسیقی و سرود : معمول است در جشن دانش اموختگان از موسیقی متناسب بهره مند گردید تادر کنار فعالیت های دیگر لحظات شاد و خاطرات ماندگاری را در اذهان میهمانان بر جای بگذارید.
  4. خواننده پاپ یا سنتی : استفاده از یک خواننده و گروه موسیی چیره دست می تواند بر شکوه مراسم شما بیافزاید.
  5. طنز پرداز و تقلید صدا : طنز پردازان پایه ثابت جشن های دانش آموختگان هستند. با اجرای یک هنرمند طنز پرداز علاوه بر ایجاد فضای شاد و فراهم نمودن محیطی مملو از شادی ، می توانید خستگی را از تن میهمانان و مدعوین به در کنید.
  6. آهنگ ساز و نوازنده صحنه : نوازنده صحنه معمولا به همراه مجری صحنه فضای بین ایتم ها را پر می کند و به عنوان زیر صدای مجری و ورودو خروج سخنرانان به روی جایگاه به ایفای نقش می پردازد. شما شانسی برای حذف نوازنده صحنه ندارید.
  7. الی ای دی و تلویزون شهری برای سالن های فاقد تلویزیون :  برای بازتاب رویداد و پخش کلیپ ها و انونس های رویداد به یک تلویزیون شهری با ابعاد مناسب لازم است. به یاد داشته باشید استفاده از تلویزیون های شهری علاوه بر شکوه و عظمتی که به رویداد شما خواهد داد باعث اثرپذیری زیاد در جلب نظر اسپانسرها در رویداد شما خواهد شد.
  8. پرده ال ای دی- پرده ستاره دار : این پرده شامل هزینه کرد زیادی نیست و زمینه پرده و جایگاه  سخنرانان و هنرمندان شما را  متمایز و در قاب تصویر بی نهایت زیبا جلوه خواهد نمود.
  9. گل آرایی و دکور آرایی: لازم به توضیح اضافی در این خصوص نیست. از گل آرایی و دکور آرایی حداکثر استفاده را برای خوش امد گویی به میهمانان عالیقدرتان استفاده نمایید.

موارد دیگری که باید برای یک رویداد خوب پیش بینی نمایید از قرار ذیل هستند.

  1. نورپردازی حرفه ای
  2. سیستم صوت  و صدابردار
  3. فیلم برداری با دو دوربین و تدوین
  4. عکاس حرفه ای
  5. استند با عکاس و چاپ عکس یادگاری روی شاسی برای دویست عدد شاسی (8x13cm)
  6. چاپ بنر و اسپیس برای عکس اتلیه ای در مورد بالا
  7. ساخت کلیپ آغاز جشن فارغ التحصیلی و ساخت کلیپ مسولان و مدیران و سخنرانان و دانش اموختگان
  8. تکثیر فیلم مراسم و چاپ و انتشار دی وی دی مراسم با کاور و لیبل و تحویل در پایان مراسم

 تدارک و تهیه لباس دانش اموختگان و فارغ التحصیلان از موضوعات مهم این رویداد است که در مقاله ای جدا گانه در خصوص آن به ارایه نکاتی ارزشمند خواهیم پرداخت.


 

عوامل  و دست اندر کاران :

  • کارگردان  و عوامل هنری : 3 نفر
  • کارگردان و دستیار فیلم برداری :  2 تا 3  نفر
  • منشی صحنه : 3 نفر
  • مدیر و عوامل تدارکات : 4 نفر
  • مدیر تشریفات و عوامل : 10 نفر
  • صدابردار : 2 نفر
  • بیسیم 5 عدد

مطالب مرتبط :

چک لیست و نکات مهم مراسم جشن فارغ التحصیلی : از فریبا علومی یزدی

متن مجری جشن فارغ التحصیلی با دکلمه فریبا علومی یزدی

نمونه متن دعوتنامه مراسم جشن فارغ التحصیلی به قلم فریبا علومی یزدی

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !