Menu

مریم بلالی مقدم

مریم بلالی مقدم مریم بلالی مقدم باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505

 مریم بلالی مقدم بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر،در دانشگاه استراسبورگ در رشته ی هنرهای نمایشی در حال تحصیل است.

 

مریم بلالی مقدم بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر، سالهاست برای ادامه تحصیل به کشور فرانسه، شهر پاریس رفته است. او در دانشگاه استراسبورگ در رشته ی هنرهای نمایشی در حال تحصیل است.
مریم بلالی مقدم فعالیت هنری خود را در زمینه هنرهای نمایشی از سال ۱۳۸۰ با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز نمود و پس از چندی با بازی در سریال دردسر والدین به کارگردانی مسعود نوابی و در کنار بازیگرانی چون مهران مدیری، فاطمه گودرزی و حمیده خیر آبادی نخستین کار تصویر خود را انجام داد. این بازیگر از آن پس در مجموعه های تلویزیونی و سینمایی بسیاری نقش آفرینی نمود .

 هنرمندان سینما،تئاتر،تلوزیون- هنر پیشه

علاقه به کشف افق های جدید و کسب تجربه و دانش بیشتر سبب شد تا ایشان چند سالی را به تحصیل دانش و مشاهده رویداد های هنری در خارج از کشور بگذراند و از نزدیک به مشاهده فعالیت های هنری تجربی و حرفه ای در سایرکشور ها بپردازد. در این چند سال اخیر مریم مقدم در جشنواره ها و رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری مانند فستیوال تئاتر آوینیون ، فستیوال آمستردام و سایر رودادهای هنری حضور فعال داشت و از نزدیک با گروههای هنری بین المللی و هیات های برگذاری و اجرا همکاری و تعامل  نموده است. گوشه ای از کارنامه هنری این بازیگر در آثار هنری مختلف در زیر ارایه شده است.

 

گوشه از فعالیتهای مریم بلالی مقدم به عنوان بازیگرسینما و تلویزیون:

فیلم تلویزیونی در خانه با هم
سریال تلویزیونی تب سرد
فیلم تلویزیونی آرزو
سریال پل
فیلم سینمایی خوابگاه دختران
برنامه تلویزیونی امید- شبکه جام جم
فیلم روز ولنتاین
سریال تلویزیونی چمدان های بسته
سریال تلویزیونی دردسر والدین

 


کارفرمایان گرامی از اینکه باشگاه مجریان را برای انتخاب اصولی هنرمند مورد علاقه اتان جهت دعوت در رویداد خود انتخاب نموده اید ، سپاسگزاریم و درخواست  می نماییم تا با رهنمود ها و نکته نظرات خود ما را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایید. رویداد خوبی را برایتان آرزومندیم.

تلفن همراه مدیر برنامه باشگاه :09128239105   تلگرام هنرمندان ، خوانندگان و چهره های ورزشی : 09120809040   تلگرام مجریان : 09128239105 -  09203201327       تلفن ثابت: 02188679725

 

 

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

از طریق تلگرام به ما پیام بدهید.

تلگرام ایران مجری

با کلیک روی تصویر بالا شما به تلگرام مدیر باشگاه وصل می شوید و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

Go to top