Menu

منوچهر پوراحمد

منوچهر پوراحمد منوچهر پوراحمد باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505

منوچهر پوراحمد برادر کیومرث پوراحمد، کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون بود که در سال های گذشته خودش هم در حوزه کارگردانی و تهیه کنندگی تلویزیون فعالیت داشت.

کیومرث پوراحمد در گفت وگویی درگذشت برادرش را تایید کرده است. همچنین بر اساس پیگیری ها، پیکر مرحوم منوچهر پوراحمد در نجف آباد اصفهان به خاک سپرده می شود.

آخرین «ستاره شب» از جمله سریال هایی است که 23 سال قبل توسط منوچهر پوراحمد کارگردانی شد و روی آنتن رفت. داوود رشیدی، هما روستا و اکبر عبدی از جمله بازیگران این سریال بودند.

این سریال از بیماری ایدز صحبت می کرد و همین ویژگی آن را به مجموعه ای منحصر به فرد در آن روزها تبدیل کرد. «آخرین ستاره شب» در سال های اخیر بار دیگر از تلویزیون پخش شده است.

هنرمندان سینما و تلوزیون و تئاتر-هنرپیشه                                     

«مهمان پذیر طوبی» دیگر مجموعه ای است که حاصل همکاری مشترک برادران پوراحمد است. این مجموعه تلویزیونی سال 1381 توسط علی شوقیان کارگردانی شد. نویسندگی این سریال را کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی آن را منوچهر پوراحمد عهده دار بودند و در نوروز 1383 از شبکه یک پخش شد.

منوچهر پوراحمد در سال 93 مصاحبه ای انجام داده و در پاسخ به اینکه چرا این سال ها خبری از او نیست، گفته است:نزدیک به چهار سال است که بخاطر افسردگی خانه نشین شده ام و حتی برای انجام امور ضروری هم بیرون نمی روم. بیماری دیابت، عمل قلب باز و ناراحتی چشم، مزید بر علت شد که چندان تمایلی به حضور در مجامع نداشته باشم. تقریبا 50 سال است که از ناراحتی قلبی رنج می برم. ضمن اینکه مشکلات معده هم برایم گاهی قابل تحمل نیست و ماندن در خانه برایم خوشایندتر است.

«خاله خانم»، «آخرین ستاره شب»، «ازدواج پر ماجرا»، «عروسی 77»، «در انتهای شب» و «تصمیم نهایی» از جمله سریال هایی است که در این سال ها توسط پوراحمد تهیه شده است.

 


کارفرمایان گرامی از اینکه باشگاه مجریان را برای انتخاب اصولی هنرمند مورد علاقه اتان جهت دعوت در رویداد خود انتخاب نموده اید ، سپاسگزاریم و درخواست  می نماییم تا با رهنمود ها و نکته نظرات خود ما را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایید. رویداد خوبی را برایتان آرزومندیم.

تلفن همراه مدیر برنامه باشگاه :09128239105   تلگرام هنرمندان ، خوانندگان و چهره های ورزشی : 09120809040   تلگرام مجریان : 09128239105 -  09203201327       تلفن ثابت: 02188679725

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

از طریق تلگرام به ما پیام بدهید.

تلگرام ایران مجری

با کلیک روی تصویر بالا شما به تلگرام مدیر باشگاه وصل می شوید و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

Go to top