خبرنامه ایران مجری/شماره 12 / آبان ماه /1390

خبرنامه
تنظیمات نوشتاری

 شکر ایزد که به اقبال کُله گوشه گل     نخوت باد دی و شوکت خار آخر شد

گاهی اوقات خداوند به بندگانش هدایایی می‌بخشد، منحصر به‌ فرد. شاید این هدایا را نصیب همگان کرده‌ باشد اما مهم است که بدانی و بفهمی و قدرشناس آن باشی و نگاه خداوندت را ببینی که به‌ رویت می‌خندد و می‌گوید برو... فریبای من... برو و با این هدیه‌ات زندگی کن.
یکی از این هدایا، دوست خوب است.


در این يك سال ، از راه اندازي سايت ایران مجری ، انگار آدم‌هایی از آسمان برایم می‌رسند. آدم هایی با ویژگی‌های یرجسته و ممتاز که در تمام طول زندگی‌ام نه آن ها را دیده بودم و نه نامشان را شنیده بودم. اما واقعا دلم می‌خواست مانند یکی از آن‌ها شوم. آدم‌هایی با نگاه متفاوت به‌دنیا؛ که خرج کردن انسانیت و محبت برایشان ساده باشد. آدم‌هایی که در دوست‌داشتن سخاوتمند باشند. کسانی که بی‌آنکه صدایشان کنی، حضور یابند. پاره‌ای از هستی‌ات شوند از بس که باهاشان حس نزدیک‌ بودن داری. خودت باشند و خودشان باشی. آدم‌هایی که نه دیر می‌رسند و نه زود ترکت می‌کنند. هستند برای تو . محبت می‌کنند برای تو . عشق می‌ورزند برای تو . نصیحت می‌کنند برای تو . آموزش می‌دهند برای تو . و در تمام این ها نفع شخصی سهمی ندارد مگر لذتی که از این بخشش‌ها نصیب‌شان می‌شود.
این دوستان می‌توانند تمام زندگی باشند یا فقط یک معلم . و من هردو را دارم.

 

انسان خوشبختی هستم. داشتن دوست خوب بزرگ‌ترین نعمت است. هم‌ ردیف سلامتی جسم. و از این بابت به‌خدا می‌گویم: خداي عزیز... متشکرم که دستم را گرفتی... آن زمان که صدایت زدم، پاسخ دادی (ادعونی استجب لکم) : بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را
و من خوشبختم که یقین نمودم و امروز اشک شوقم را به آستان همه شما همراهان مهربان می ریزم.

 من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل (امام رضا (ع))

 

به همه ی کسانی که به تازگی به عضويت سايت درآمده اند خوشامد گويی می کنم. بسيار خوشحالم که مرا همراهی می کنيد.فریبا علومی یزدی / تهران/ آبان1390


 برون گرايی و درون گرايی:

آیا صحبت کردن کاری بی ارزش و يا مفيد است؟

يکی از بزرگترين سوء تفاهم هايی که در ايجاد ارتباطات ظاهر می شود بين افرادی است که تمايل دارند که تفکراتشان را با صدای بلند بازگو کنند( برون گراها) و افرادی که به مسائل در ذهن خود فکر می کنند( درون گراها). نه تنها اين افراد به شيوه ی متفاوتی رفتار می کنند و با هم به مشکل بر می خورند، بلکه ارزش و تفسير متفاوتی از ايجاد ارتباط را در سر دارند. زمانی که اين اختلافات فهميده شوند، عداوت و دشمنی ها در محل کار يا خانه و يا دشمنی های بين همکاران، دوستان و کارمندان می توانند از بين بروند. در اينجا نکاتی را برای شناسايی اين اختلافات آورده ايم:

شما برون گرا هستيد يا درون گرا ؟

بعضی از علايم درون گرایی و برون گرایی عبارتند از.....

برون گرايی:

از برونگراها انرژی می گيريد و آنها نيز باتری خود را با اتفاقاتی که پيرامونشان می افتد شارژ می کنند، مانند، مکالمات، فعاليت های اجتماعی ، فعالیت های مذهبی و ....

این افراد تمايل به بيان تفکرات خود با صدای بلند دارند. اول صحبت می کنند و بعد فکر می کنند.

تمايل به بودن در جمع های دوستان و آشنايان دارند.

علاقه به انجام کارهای مختلف دارند و با علاقه کارها را انجام می دهند.

اگر برای مدت طولانی تنها بمانند بيقراری می کنند.

درون گرايی:

از درون خودشان انرژی می گيرند و باتری شان را از درون خود شارژ می کنند، در درون خود فکر می کنند و ايده پردازی می کنند.

تمايل دارند که به مسائل در درون خود فکر کنند و به اطرافيان چيزی نگويند- اول فکر می کنند و بعد صحبت می کنند.

تمايل دارند که در ابتدا افراد جديد را در جلساتی ببينند و گروه های دوستانه ی کوچکی ترتيب دهند.

دوست دارند که بر روی يک کار بدون هيچ توقفی تمرکز کنند و ممکن است تنها يک يا دو تا از علايق خود را دنبال کنند اما عميقاً به آن می پردازند.

از بودن طولانی مدت در ميان مردم خسته و آزرده می شوند.

اختلافات بين افراد برون گرا و درون گرا و اينکه چگونه با آنها کنار بياييم.

اختلاف 1. اختلاف اساسی بين افراد درون گرا و برون گرا در ميزان صحبتی است که انجام می دهند.

افراد درون گرا ممکن است عباراتی نظير " چقدر حرف می زنی ؟ سرم را بردی " را به کار ببرند و زمانی که يک شخص برون گرا ، فکر خود را با صدای بلند بازگو می کند، فرد درون گرا او را محکوم به بيان مسائل کم اهميت و وقت تلف کردن می کند.

از طرف ديگر، افراد برون گرا، نسبت به افرادی که آنچه در سرشان می گذرد را بيان نمی کنند(درون گراها)، دچار شک و بد گمانی می شوند. آنها ممکن است افراد درون گرا را مرموز، با تامل و محافظه کار بدانند.

راه حل:

برای افراد درون گرا پیشنهاد می کنم : وقتی که در حال صحبت با افراد برون گرا هستيد، ميزان بيشتری از تفکرات خود را توضيح دهيد، نه فقط نتيجه ی نهايی را.

افراد برون گرا بهتر است : وقتی با افراد درون گرا صحبت می کنيد کمی توقف کنيد و از افراد بخواهيد که به شما بپيوندند، مثلاً نظرشان را در باره موضوع بپرسید به جای اين که اجازه دهيد در تفکرات و تفسيرهای خود غرق شوند.

اختلاف2. افراد برون گرا با صدای بلند فکر می کنند، بنابراين نظر اوليه ی آنها، تصميم نهايی شان نيست.

افراد برون گرا با صدای بلند فکر می کنند تا ببيند که صدای تفکرشان چگونه است و بتوانند آنچه را به آن فکر می کنند بازگو کنند. افراد درون گرا ممکن است اشتباهاً ( گاهی با نتيجه ی برعکس) تصور کنند که ايده ای که اين افراد بازگو می کنند، تصميم نهايی افراد برون گراست.

راه حل:

به افراد برون گرا پیشنهاد می کنم : به افراد درون گرا روند تصميم گيری خود را يادآوری کنيد.

برای مثال، " تصميم من اين نيست، من فقط در حال بيان راهکارهایم هستم. "

افراد درون گرا: بررسی کنيد که نظری که از جانب فرد برون گرا مطرح می شود، تصميم نهايی وی است يا نه. برای مثال، " آيا اين تصميم نهايی شماست و يا در حال تصمیم گیری هستی؟ "

اختلاف3. افراد برون گرا تمايل به توقف در کارهايشان دارند.

افراد برون گرا ممکن است وقتی افراد درون گرا را می بينند به طور سرزده و بی مقدمه به کار آنها سرک بکشند.آنها ممکن است فقط سر ميز آنها بنشينند و هيچ کار خاصی هم انجام ندهند. در آن زمان شايد فرد درون گرا در حال انجام کاری باشد، به کار آنها سرک کشيدن و قطع کردن کار آنها رشته ی افکار را از دست آنها خارج می کند. بعضی افراد درون گرا در محيط های شلوغ نمی توانند کار کنند، " من نمی توانم در محيط پر سر و صدا تمرکز فکر داشته باشم. "

راه حل:

به افراد برون گرا پیشنهاد می دهم : زمانی که افراد درون گرا را می بينيد کاری انجام ندهيد، بگذاريد کارشان را انجام دهند.

افراد درون گرا: وقتی که می بينيد شخص برون گرايی بدون توقف حرف می زند، بگذاريد به صحبتش ادامه دهد، آنها دارند کارشان را انجام می دهند و نه " وقت تلف کردن "! به هر حال، باید قادر باشيد تا بتوانید کارتان را قطع کنيد، شايد به نفعتان باشد که کارتان را برای مدتی قطع کنيد.

اينها تنها نکات کمی از ارتباطات بين افراد برون گرا و درون گرا بودند.

دانستن اين نکات برای برقراری ارتباطات موفق در خانه و محل کارتان ضروری است، چه با همسر، فرزند، همکار، رئيس و يا کارمندانتان باشد.

نکته ی آخر:

صبور باشيد.

افراد را به خاطر اينکه با شما اختلاف نظر دارند کوچک نبینید. اگر بتوانيد با گونه ای متفاوت از خودتان زندگی و کار کنيد، می توانيد از هر دو گونه ی شخصيتی سود ببريد. هر نوع شخصيتی نقاط قوت بسيار زيادی دارد.این طور نیست؟

از شناخت تفاوت ها لذت ببريد!

 

فريبا علومی يزدی /آبان 1390/تهران


ویدئو : از این شماره خبرنامه هر ماه یک کلیپ ویدئویی از اجرای فریبا علومی یزدی در خبرنامه قرار خواهد گرفت.

سرود انقلابی " ای ایران " توسط گروه دستان گویا به سرپرستی خانم اصدقی و اجرای فریبا علومی یزدی

 

*خبردار شدیم :

 

 

برای نخستین بار ؛ فریبا علومی یزدی در سایت شخصی خود ، منشور اخلاقی برای مخاطبان سایت انتشار داد.

اولین منشور اخلاقی برای اعضای سایت و مخاطبان سایت در پورتال ایران مجری انتشار یافت. امید است سایت های دیگر نیز با انتشار منشور اخلاقی در جهت نشر و تکثیر فرهنگ مخاطب مداری و فرهنگ سازی در اعتلای فرهنگ کشور عزیزمان ایران اقدام نمایند.


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

*خبردار شدیم :همايش داوطلبان سلامت توسط وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي و با همكاري كليه دانشگاههاي علوم پزشكي كشور 29 آبان ماه 90 در مركز همايشهاي رازي برگزار گرديد و همچنين از داوطلبان نمونه سلامت با اهداي لوح و جايزه قدرداني شد.


دكتر عليرضا مصداقي نيا معاون بهداشتي وزير بهداشت،درمان و آموزش پزشكي و رئيس دانشكده بهداشت دانشگاه علوم پزشكي تهران روز گذشته در همايش داوطلبان سلامت كه سالن همايش هاي بين المللي رازي تهران برگزار گرديد،اظهار داشت:در طرح پزشك خانواده، چگونگي رسيدن به سلامت و درمان بيماران مد نظر خواهد بود.
وي يادآور شد: برنامه پزشك خانواده در وزارت بهداشت به عنوان يك راهبرد مهم بهداشتي، دنبال مي شود.
معاون وزير بهداشت اظهار اميدواري كرد:رابطان سلامتي نيز در زمره تيم سلامت طرح پزشك خانواده قرار گيرند تا خدمات بهتري به مردم ارايه شود.
دكتر مصداقي نيا در ادامه با اشاره به فعاليت 140 هزار رابط سلامت در كشور گفت: اين رابطان سلامتي آموزش هايي را در رابطه با سلامت ميان خانواده ها ترويج مي دهند اما به دليل تغيير جديد اپيدميولوژي بيماري ها كه از بيماري هاي واگير به بيماري هاي غيرواگير مانند بيماري هاي قلبي و سرطان ها حركت كرده بايد شيوه زندگي سالم به مردم آموزش داده شود.

   

در پایان مراسم استاد علی رضا افتخاری و گروه همنوازی به اجرای برنامه پرداختند . مجری این مراسم سرکار خانم فریبا علومی یزدی بودند.

 


 

 

 

 

*خبردار شدیم :

سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی صبح شنبه 28/آبان/90 با حضور دکتر نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

 


72 طرح به عنوان طرح‌های برگزیده کشوری در سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی انتخاب شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

*خبردار شدیم :

همایش برند برتر کیفیت برتر با عنوان ، ایمنی و سلامت محصولات آرایشی وبهداشتی در تاریخ 15/ آبان / 90 در سالن همایش های صدا و سیما برگزار گردید. پیام روسای همایش

دکتر احمد شیبانی رئیس همایش ایمنی وسلامت محصولات آرایشی وبهداشتی طی سخنرانی مبسوطی ضمن توضیح اهداف و سیاستهای نظارتی سازمان غذا ودارو در زمینه محصولات آرایشی وبهداشتی اظهار داشتند که در 6 ماهه اول سال 90 بیش از 8 هزار تن فرآورده های آرایشی و بهداشتی وارد کشور شده است.

دکتر جنت دکتر شیبانی

جناب آقای دکتر جنت در همایش ایمنی وسلامت محصولات آرایشی وبهداشتی
دکتر جنت : نصب برچسب اصالت بر روي فرآورده‌هاي آرايشي بهداشتي از ابتداي سال آينده به تدريج اجباري مي‌شود.

دكتر بهروز جنت در همایش یک روزه ایمنی و سلامت محصولات آرایشی وبهداشتی ، ضمن خیر مقدم به حضار اظهار داشتند با پشت سر گذاشتن دوره هشت ساله دفاع مقدس صنايع ما به سطحي رسيده اند كه ديگر دغدغه‌اي در خصوص واردات نداريم ادامه مطلب...

همکار ارجمند ، مجری توانا آقای امامی سردار ابویی

سردار ا بویی : در همايش ايمني و سلامت در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما

آسيب هاي اجتماعي ناشي از قاچاق و تقلب مواد آرايشي و بهداشتي از خسارت هاي اقتصادي آن، بيشتر است.

سردار مهدي ابويي روز يكشنبه در همايش ايمني و سلامت در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما ضمن توضیح ابعاد معنوی روز عرفه وعید سعید قربان برای حضار ، در خصوص قاچاق کالا وآسیبهای آن در اجتماع واهمیت بررسی راهکار های مناسب برخورد بااین معضل بیانات مبسوطی داشتند. ادامه مطلب ...

مهندس امیداحمدی؛ دبیر اجرایی همایش

 

 


 

 

 

 

*خبردار شدیم :

 

دومین کنفرانس بین‌المللی صنعت احداث بیست و دوم و بیست و سوم آبان در هتل المپیک تهران برگزار شد.

توجیه و تشویق شرکت های پروژه محور به بازنگری در ساختار درونی خود برای ایجاد بهبود مستمر عملکرد، پی ریزی زمینه های ماندگاری خود در صنعت احداث کشور، شناسایی تهدیدها و فرصت ها و تبیین راهکارهای ارتقای جایگاه شرکت ها در بازارهای جهانی برای انتقال و استفاده از فناوری های نوین و ایجاد اشتغال در کشور از دیگر اهداف این کنفرانس بود.

 

اخبار روابط عمومی ایران مجری :

 

 

 

 

*خبردار شدیم :

برگزاري چهارمين گردهمايي  HSE وزارت نفت به ميزباني شركت ملي نفت ايران انجام پذیرفت .

اين مراسم با حضور  مديران ارشد ، مديران شركتهاي تابعه و فرعي ، روسا و كارشناسان HSE وزارت نفت در تاريخ 10 الي 11 آبانماه در تهران  - مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار گردید. .چهارمين گردهمايي مديران ارشد و متخصصين HSE وزارت نفت به ميزباني شركت ملي نفت  برگزار  گردید.

چهارمین گردهمایی سراسری مدیران و متخصصان HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست) وزارت نفت امروز (10 آبان) با حضور احمد قلعه بانی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حمدالله محمدنژاد ، معاون وزیر نفت در امور مهندسی و فناوری و محمدحسین اردشیری، مدیرکل HSE وزارت نفت برگزار شد.

ادامه اخبار و عکس های این همایش را از اینجا ببینید.


 

اخبار روابط عمومی ایران مجری :

 

 

 

 

*خبردار شدیم :

هفتمين کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در خصوص ارتباطات رسانه ای برگزار شد.

هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع مسیریابی روابط رسانه ای، دگرگونی، چالش و تاثیر صبح روز یک شنبه هفتم آبان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز به کارکرد.

به گزارش ستاد خبری هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در مراسم افتتاحیه این کنفرانس پیام رییس اتحادیه جهانی روابط عمومی خطاب به هفتمین کنفرانس قرائت شد و مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس سخنرانی کرد...فریبا علومی یزدی مجری این کنفرانس علمی بودند. گزارش کامل به همراه تصاویر کنفرانس را از اینجا ببینید.

هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به روایت تصویر برگرفته از خبر نامهhttp://www.iranprnet.com

 


پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی ها ، در پایان هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی و به مناسبت اولین سالگرد رونمایی سایت ایران مجری ، مصاحبه ای را با فریبا علومی یزدی انجام داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

فریبا علومی یزدی مجری خوش بیان و نام آشنای هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران  نشان داد که هنوز حرف هایی بی بدیل برای گفتن دارد  و دوستان کارگزار روابط عمومی را با ادبیاتی متفاوت از ششمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی غافلگیر نمود. سخنان عرفانی ،جذاب، علمی و انگیزشی ایشان در این کنفرانس  برای همه مخاطبان خوش آیند بود و باعث آن گردید تا  پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی های ایران در سالگرد رونمایی پورتال " ایران مجری - دوست روابط عمو می ها" مصاحبه ای را با ایشان داشته باشد . مصاحبه صمیمی و سخنان ادیبانه ایشان قطعا برای شما جالب خواهد بود.

برای خواندن این مصاحبه در پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی های ایران ، اینجا را کلیک کنید و برای خواندن این مصاحبه در سایت ایران مجری اینجا را کلیک کنید.


 

همايش انجمن‌هاي صنفي كارفرمايي سراسر كشور با مقامات محترم استان يزد , اعضاء كعاصكا مورخ 19/آبان/90 در هتل مهر استان یزد برگزار شد.

 

گفتني است تمام مدعوان و شركت‌كنندگان در مجمع عمومي كعاصكا از چهارشنبه 18 تا جمعه 20 آبان ماه 1390 ميهمان دكتر محمد حسين محتاج‌الله بودند كه مديريت هتل‌هاي سنتي مهر را بر عهده دارد. هتل‌هاي‌ زنجيره‌اي مهر در واقع مجموعه‌اي از خانه‌هاي سنتي شهر يزد هستند كه به شيوه‌اي كارشناسانه بازسازي شده‌اند تا ضمن حفظ آثار منحصر به فرد معماري يزد، اقامتگاه‌هاي منحصر به فرد و فراموش نشدني را در اختيار مسافران و ايران‌گردان قرار دهند. با تشكر از جناب آقاي دكتر محتاج‌الله،‌ چند قطعه تصوير يادگاري از مجمع يزد را با هم نگاه مي‌كنيم.

شایان ذکر است  مجمع عمومي عادي كانون عالي انجمن‌هاي صنفي كارفرمايي ايران (كعاصكا) در هتل سنتي مهر يزد و به رياست جناب آقاي دكتر محمد حسين محتاج‌الله نايب ريس كعاصكا برگزار شد. در اين نشست، جناب آقاي مهندس محمد عطارديان دبيركل كعاصكا گزارش عملكرد نخستين سال خدمت چهارمين دوره‌ي هيأت مديره‌ي كعاصكا را ارايه داد و در ادامه جناب آقاي مهندس اخوان هزاوه خزانه‌دار، گزارش مالي و جناب آقاي محمود نجفي سهي بازرس كعاصكا نيزگزارش هيأت بازرسي را ارايه دادند.

قاری این همایش آقای شایق و مجری این همایش فریبا علومی یزدی  بودند.

 


 

 

 

 

 

*خبردار شدیم :

همایش معرفی برند محصولات شرکت تهویه نوین نگین شرق درشامگاه پنجشنبه 19/ آبان/ 90 در هتل سنتی داد یزد برگزار گردید.

مجید مظفری مدیر عامل شرکت نوین تهویه   و آقای ستوده از سخنرانان این سمینار بودند.

در پایان این مراسم  اعضای نظام مهندسی و کانون انبوه سازان یزد در ضیافت شام با شکوهی حضور یافتند. مجری این همایش فریبا علومی یزدی بود.

 


 


ما بر آنیم در راستای معرفی متخصصان ایران و اطلاعات مورد نیاز روابط عمومی ها ، بانک خدمات مراسم را گسترش دهیم. این بانک برای همه ایرانیان است و هر کس
در زمینه خدمات همایشها ، فعالیت دارد می تواند از این سایت جهت معرفی خود بهره ببرد. ما به اندازه همه ی ایرانیان ، فضا و راهکار برای همکاری داریم.

در تفاهم نامه ای که بین ایران مجری و شبکه متخصصان اجتماعی ایران (یو 24 ) به امضا رسیده است متخصصان مرتبط با خدمات مراسم ، می توانند لینک و تصویر
کارت ویزیت دیجیتال خود را به رایگان در سایت ایران مجری به معرض نمایش بگذارند.

گزیده نامه های رسیده:

سرکار خانوم علومی ... چشمه سارانی که از کوهسار اندیشه ی شما جوشیده با راهیابی در جوی کلامتان و در مسیر خیزش به سمت مستمعین آنچنان تاثیری را بر روح و روان مخاطب بر جای می گذارد که وصفش از قدرت قلم خاکستر نشینی چون من بر نمی آید . تنها و تنها به این بسنده می کنم که ساحره ای هستید که بر جادوی کلام مسلط شده اید . و من ناخواسته خود را در خیل علاقمندانتان یافته ام . این بودن را مدتیست که در اندیشه ام ...ای طلائی رنگ ...ای ترا چشمان من دلتنگ ... سلامتیت را خواهانم/ موسوی

مهم نیست که چه چیزی می بخشیم. بلکه مهم این است که در بخشایش ما چه اندازه عشق وجود دارد.


 

 

تا خبرنامه بعدی، مراقب مکالمه های خود باشيد، بر ديگران تاثير خوب بگذاريد و از مکالمات خود لذت ببريد.

 


از شما همکاران ارجمند و سخنوران عزیزی  که با عضویت در خبر نامه ایران مجری ، همراه و همگام با ایران مجری هستیدقدردانی می شود.
خبرنامه بعدی ما را  اول دیماه در سایت و 1 الی 10دی ماه و به تعداد روزانه 500 ایمیل به صندوق پستی اعضا ارسال می گردد. تا درودی دیگر بدرود.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !