مجموعه همایشهای بین المللی رایزن

بانک اطلاعاتی مرکز همایش های تهران
تنظیمات نوشتاری

مجموعه همایشهای بین المللی رایزن

تالار رسول اکرم (ص)

اين تالار به مساحت 500 مترمربع، با گنجايش 330 نفر، داراي سيستم صوتي مناسب به همراه 2 عدد نمایشگر پلاسما(103 اینچ) ، ويدئو پروژكتور ، پرده نمايش متحرك و اتاق فرمان مجهز می باشد . همچنین امكان برقراري شبكه رايانه اي و استفاده از شبكه اينترنت بدون سيم در كل فضاي تالار ميسر است .

 


تالار رسول اكرم (ص) با دارا بودن صحنه اي مناسب امكان کاربری های مختلف را فراهم می سازد. اجراي موسيقي هاي زنده و هرگونه كار نمايشي از آن جمله است . امكان برقراري ترجمه همزمان با تعداد كانال هاي مورد نياز متقاضي را دارد. نور عمومي سالن قابل تنظيم و امكان نور پردازي حرفه اي با جلوه هاي ويژه نیز وجود دارد .

 


 تالار فردوسی

اين تالار به مساحت ۵۰۰مترمربع و با گنجایش۴۰۰نفر، تالاری مسطح و چند منظوره است و با برخورداری از تجهيزات پخش در غرفه ها ، ويدئو پروژكتور، 2 عدد پرده نمايش متحرک و شبكه اينترنت بدون سيم ، آمادگي لازم براي برگزاري نمايشگاه هاي مختلف، جلسات و گردهمائي‌ها را دارد .

 

 


 تالار اندیشه

اين تالار به مساحت 210 مترمربع با گنجايش 145 نفر برای کاربری های مختلف از جمله سمینار های آموزشی طراحی شده است و نیز داراي تجهيزات صوتي مناسب به همراه ويدئو پروژکتور ، پرده نمايش متحرك و شبكه اينترنت بدون سيم می باشد.

 


تالار ابن سینا

تالار ابن سینا با 100 متر مربع مساحت، جهت کاربری های مختلف به ویژه سمینارهای آموزشی، کارگاه ها و برگزاری گالری طراحی شده است . اینترنت پرسرعت بی سیم، ویدیو پروژکتور و پرده نمایش متحرک از جمله امکانات تالار ابن سینا می باشد.

 


 تالار سخن

اين تالار با طراحی ویژه جهت برگزاری نشست های دیپلماتیک و تخصصی پیش بینی شده است. ظرفیت تالار 50 نفر می باشد و قابلیت دسترسی به شبکه اینترنت بدون سیم و سیستم ویدیو کنفرانس را دارد .

 


 تالار هیرسا

این تالار ویژه ی  نشست های خبری، آموزشی و دیپلماتیک است. میز کنفرانس 20 نفره، تخته ی هوشمند، اینترنت پرسرعت بدون سیم، سیستم کنترل تردد با اثر انگشت از جمله امکانات این تالار است. همچنین اعضای جلسه از خدمات دفتر منشی برخوردار می باشند .

 


 تالار ابوریحان تالار ابوریحان با گنجایش تقریبی 100 نفر و امکانات ویژه مانند اینترنت پرسرعت بی سیم، جهت استفاده ی چند منظوره طراحی شده است . همچنین این تالار فضای مناسبی جهت پذیرایی از میهمانان می باشد.


 

  تالار خیام

این تالار که ویژه ی پذیرایی و سرو وعده های غذایی و میان برنامه می باشد دارای گنجایش حدود 400 نفر بشکل نشسته بوده که قابلیت افزایش تا 700 نفر را به صورت ایستاده دارد. تالار خیام که در سمت چپ ورودی اصلی رایزن قرار گرفته است ، توسط مهمانداران مجرب و زبده اداره می شود . همچنین این تالار دارای یک آشپزخانه ی صنعتی مجهز می باشد که با توجه به تجهیز خوب آن بر کیفیت طبخ غذاها افزوده است .

 


 

تلفن : ۳-۲۲۸۰۹۹۰۱ ۲۱(۹۸+ )
دورنگار : ۲۲۸۰۹۹۰۶ ۲۱(۹۸+ )
پست الکترونیک : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
آدرس : تهران، نیاوران، کاشانک، نرسیده به سه‌راه آجودانیه، شماره‌ی ۲۱۰

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید و برای مشاوره در انتخاب با ایران مجری تماس حاصل نمایید.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !