تقدیر نامه جهت بازرس بهداشت روز جهانی بهداشت محیط

تقدیر وتشکر روزهای ملی، روزهای جهانی
تنظیمات نوشتاری

ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین                    
خداوند کسانی را که روان خود را شست و شو می دهند و نیز کسانی را که جسم خود را  از آلودگی حفظ می کنند، دوست دارد.



بازرس نمونه، برگزیده/ منتخب/ برجسته سرکار خانم / جناب آقای ...................

یکی از نعمت های بسیار ارزشمند پروردگار، برخورداری از جسم و روان سالم است که بهره مندی از آن در گرو رعایت موازین بهداشتی است. بهداشت به معنای علم و هنر پیش گیری از بیماری ها، افزایش طول عمر و افزایش سطح سلامت در انسان است. پاکیزگی مقدمه ی تقرب به خدا و کلید ذکر است.


ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط و انتخاب جناب عالی به عنوان بازرس نمونه، این لوح تقدیر، همنوا با ادب و ارادت تقدیم محضر ارزشمندتان می گردد.
رجای واثق دارد، در خصوص بررسی و شناخت عوامل آلوده کننده ی محیط زیست و جلوگیری از ایجاد انبوه آن ها ، با کفایت و درایت شما اقدامات چشم گیر و گسترده ای مبذول گردد.
با امید به اینکه، با دقت نظر و حس عمل و نیز مساعدت و معاضدت جناب عالی همگان بر اهمیت تاثیر بهداشت محیط بر سلامت انسان و اینکه پاکیزه بودن روح را نشاط، ذهن را صفا و هوش را بیداری می بخشد وقوف کامل یابند و اجرا نمایند.

 



تنت  به  ناز   طبیبان   نیازمند   مباد                     وجود   نازکت  آزرده ی   گزند  مباد
سلامت همه آفاق در سلامت توست                    به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

فریبا علومی یزدی

 


 

با کلیک  روی عکس لوح تقدیر، آن را دانلود کرده و با فرمت WORD باز نمایید.

متن خود را از بانک تقدیر نامه انتخاب نمایید و بعد از ویرایش آن را داخل لوح قرار داده و تنظیمات را انجام دهید.

 


 

لوح تقدیر و سپاس مدل مهرآزاد دانلود رایگان

متن داخل لوح تقدیر ، شاهکار ادبی فریبا علومی یزدی در سپاسداشت استادان ادبیات است.

متن تقدیر از استادان ادبیات فارسی /شاه کار ادبی فریبا علومی یزدی

برای استفاده از قالب تقدیر نامه ابتدا فونت ایران نستعلیق "IranNastaliq " را از اینجا دانلود کنید تا متن تقدیر نامه را به صورت نستعلیق ببینید.

اگر در هنگام ویرایش لوح تقدیر ، قالب شما از حالت عادی خارج گردید از دکمه های CTRL+Z   و  CTRL+Y  جهت برگشت به حالت قبل و بعد استفاده نمایید.



شما با امتیاز دادن به این صفحه در گوگل  قرار نیست در ده روز آینده یک جایزه بزرگ بگیرید یا برعکس .  اما ممکن است شما این جهان را یک اندازه دوست داشتنی تر کنید  و مهربانی را با تشویق ما گسترش دهید و به ما یادآوری کنید؛ اغلب ، مهربانی های  بیش از حد انتظار است که بیشترین ارزش را برای همه ما به ارمغان می آورد. برای گسترش مهربانی لطفاً روی آیکون زیر فشار دهید. متشکرم

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !