آشنایی با روز جهانی معلولان

روزهای ملی و جهانی
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

آشنایی با روز جهانی معلولان

آشنایی با روز جهانی معلولان - همشهری آنلاین:
روز سوم دسامبر مصادف با 13 آذر ماه برای نخستین بار در سال 1992 میلادی از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی معلولان اعلام شد

هدف از تعیین این روز ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیت‌های مختلف؛ و افزایش آگاهی‌هایی بوده است که می‌بایست از مساله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زندگی منتج شود.

در سال 2006 شعار روز جهانی معلولان دسترسی معلولان به رسانه الکترونیک اعلام شد. این نامگذاری با تاکید بر لزوم قابلیت دسترسی معلولان به رسانه الکترونیک از تمام کشورهای عضو سازمان ملل می‌خواهد تا از طریق راه‌های گوناگون، امکان دستیابی به فناوری‌های ارتباطی و اطلاعات را برای معلولان همواره تسهیل کند.

این موضوع ایجاب می‌کند در سطح بین‌الملل اقداماتی انجام گیرد تا به موجب آن موانع و سدهای موجود برای دسترسی معلولان به فناوری‌های الکترونیکی از جمله اینترنت از بین برود و دستیابی به فناوری‌های ارتباطات برای همه تسهیل شود تا افراد معلول نیز در راستای بهره‌مندی از این فناوری‌ها توانایی‌هایی بالقوه خود را پرورش داده و نقش خود را در توسعه جامعه ایفا کنند.

همه ساله مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان مصادف با سوم دسامبر برگزار  و نمایشگاه‌هایی از دستاوردهای سازمان آموزش و پرورش استثنایی برای بازدید عموم برپا می‌شود.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !