آشنایی با هفته ‌دولت

روزهای ملی و جهانی
تنظیمات نوشتاری

logoآشنایی با هفته ‌دولت

مراسم هفته‌دولت در ایران از دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال برگزار می‌شود

با انفجار دفتر نخست‌وزیری در روز 8 شهریور سال 1360 و شهادت محمدعلی رجایی؛ رئیس جمهور و محمدجواد باهنر نخست وزیر؛ به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های دولت، از دوم تا هشتم شهریور، هفته‌دولت نامگذاری شد.

 

هفته‌دولت، هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیون‌ها تن از ملت خود را همراه دارد.

هفته‌دولت، هفته افتخار و سربلندی دولتی است که تمام همتش؛ خدمت به محرومان جامعه و رفع نیاز دردمندان و مستمندان بود.

هفته دولت، هفته سپاس و قدردانی از دولتی است که هدفش اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلام و ایجاد جامعه‌ای سرشار از عدالت، نظم و امنیت بود.

علت نامگذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی، حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کردند تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند.

این واقعه همچون واقعه 7 تیر، على‌رغم خیال باطل دشمنان اسلام که معتقد بودند موجبات منزوى شدن مردم و سقوط نظام را فراهم مى‌آورد، باعث رشد و آگاهى و حضور بیشتر فعال مردم در صحنه گردید و نظام کاملا تثبیت شد.


مطالب مرتبط با هفته دولت:

تقدیر نامه روز کارمند به قلم فریبا علومی یزدی

 

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !